رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 280356

تصویب تحریم‌های ایران، کره شمالی و روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا طرح تحریم‌های ایران کره شمالی و روسیه را تصویب کرد.

تحریم‌
به گزارش واشنگتن پست، مجلس نمایندگان آمریکا طرح مربوط به اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی را با اکثریت بسیار بالایی (419 رأی موافق و سه رأی مخالف) تصویب کرد.

جلسه رأی‌گیری در مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی سی- اسپن، جلسه رأی‌گیری برای تصویب تحریم‌های جدید علیه کشورمان، روسیه و کره‌شمالی در حالی برگزار شد که پیش از این رأی‌گیری گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی به طرح اظهارات خود درباره این تحریم‌ها پرداختند.

در این جلسه، نمایندگانی از جمله دیوید سیسیلینی، استنی هویر و اد رویس سخنرانی کرده و اتهامات واهی و بی‌اساسی از "حمایت از تروریسم" گرفته تا "کشتار در سوریه"، علیه کشورمان مطرح کردند!

همچنین به گزارش المانیتور، این نخستین بار پس از توافق هسته‌ای است که کنگره علیه ایران تحریم‌های جدیدی را به تصویب رسانده است.
به گزارش ایسنا، تحریم‌های ضدایرانی آمریکا در حالی به تصویب کنگره رسید که مقامات کشورمان تاکید کردند این تحریم نقض روح برجام محسوب می‌شود.

باب کورکر ،سناتور ارشد جمهوری خواه در این باره به المانیتور گفت: به دلیل اضافه شدن تحریم‌های کره شمالی به این بسته تحریمی، امکان ایجاد تاخیر پیش از امضای این قانون توسط رییس جمهور وجود دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها