رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 280462

پدیده ای به نام آزاده نامداری:درست یا غلط!؟

ساعت 24-پس از انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداری مردم از اقشار مختلف واکنش های متفاوتی نسبت به این رویداد نشان دادند.

2
آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون که مدتی ست از رسانه ملی فاصله گرفته است, بازهم با اخبار حاشیه ای اش سوژه ی کاربران فضای مجازی و حتی مردم در محافل عمومی شد.


او پیش از این با خبر طلاق ناگهانی اش از فرزاد حسنی, و پس از آن حذف شدنش از تلویزیون تا حدودی توجه مردم علاقمند به حاشیه را به خود جلب کرده بود.
اما هنوز این حاشیه ها تبدیل به جنجال نشده بودند که وی پس از آنکه پخش برنامه نوروزی اش در نوروز سال 94 با مشکلاتی رو به روی شد, عکسی از صورت کبود و زخمی اش که طبق ادعایش به خاطر دعوا با همسر سابقش به این روز افتاده بود منتشر کرد. که این بار علاوه بر قشر عامه مردم، واکنش جامعه شناسان و هنرمندان را نیز برانگیخت. و دو دسته مخالف و موافق نسبت به وی واکنش نشان دادند.

عکس آزاده نامداری با صورتی کبود

عکس آزاده نامداری با صورتی کبود

مدت زیادی از این جریان نگذشته بود که آزاده نامداری شروع به انتشار عکس هایی از رزهای سفیدی که هدیه گرفته بود کرد, و حتی تصاویری از آینه و شمعدان منزل جدیدش را نیز به اشتراک گذاشت. و سرانجام در مهر 94 با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی ازدواج کرد. خیلی زود همسر اول سجاد عبادی با انتشار تصویری از صفحه دوم شناسنامه خویش, افشا کرد که رابطه آزاده نامداری با سجاد عبادی پیش از طلاق آن دو شروع شده بوده است. که همین مساله جنجال های زیادی را به پا کرد. اما خیلی طول نکشید که سر و صدای این جنجال هم فرو کش کرد.

اما نکته ثابتی که در شخصیت آزاده نامداری وجود دارد, این است که او همواره با چادر در همه جا ظاهر شده است. چه در مقابل دوربین تلویزیون ایران و چه در تمام عکس هایی که از حضور خود در مراسم و اماکن مختلف منتشر نموده؛ و همواره در مصاحبه هایش با افتخار از چادری بودنش سخن به میان آورده و اظهار داشته است که حتی از هفت نسل قبل از او تمام زنان در خانواده شان چادری بوده اند. و حتی در مصاحبه ای دیگر گفته است خدا را شکر که چادری ام.... و در مصاحبه ای با مونا برزویی نژاد _ترانه سرای ممنوع الفعالیت_ به وی پیشنهاد داد تا با رعایت حجاب و شعر گفتن برای ائمه امکان صادر شدن دوباره مجوز برای کارهایش را فراهم آورد.

پس به نوعی می توان او را مبلغ و مروج حجاب برتر یعنی چادر دانست. چندی پیش او سفری به اروپا داشت و تا یکی دو روز عکس هایی از همسر و فرزندش را بدون حضور خودش منتشر کرد.

سجاد و گندم عبادی

سجاد و گندم عبادی

تا اینکه در نهایت عکسی از خود با پوشش چادر در مقابل ساختمان سازمان ملل متحد در صفحه اینستاگرامش قرار داد.

آزاده نامداری جلوی ساختمان سازمان ملل

آزاده نامداری جلوی ساختمان سازمان ملل

اما از آنجایی که گویا نمی توان نام آزاده نامداری برای مدتی طولانی بدون جنجال و حاشیه شنید, روز گذشته عکس ها و فیلمی از وی بدون حجاب در فضای مجازی منتشر شد. خیلی زود خودش در ویدیویی در مورد آن تصاویر اظهار داشت که:
در کنار محارم خود در یک محیط سرسبز نشسته بوده و امکان دارد به صورت ناگهانی روسری از سرش افتاده باشد و نمی‌داند آن فردی که این تصاویر را ازوی گرفته با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است.

اما آنچه که در فیلم و عکس ها مشاهده می شد, چه افرادی که در پس زمینه بودند و چه عوامل دیگر, موید حرف های او درباره محیط خصوصی و افتادن لحظه ای روسری نبودند. البته این گفته های او سه سوال را نیز به ذهن متبادر می کند:
1_آیا در بین محارم نیازی هست که روسری بپوشد؟
2_ آیا در بین محارمش کسی هست که حاضر است عکس های بی حجابش را پخش کند؟

و سرانجام اساسی ترین سوال:
3 _ این روسری که فقط برای لحظه ای از سرش افتاده است کجاست؟

این رویداد نیز مانند سایر حواشی مربوط به آزاده نامداری با واکنش های بسیاری در فضای مجازی رو به رو شد: برخی در عین حال که آزاده نامداری را ریا کار می دانستند و او را متهم به استفاده ابزاری از چادر می کردند, بازهم انتشار بی اجازه عکس و فیلم وی را مورد نکوهش قرار دادند.

برخی دیگر گفتند همانطور که او عکس های زندگی خصوصی اش را به اشتراک می گذارد و حتی خودش مساله کتک خوردنش را رسانه ای می کند پس نباید از انتشار این تصاویر ناراحت باشد. عده ای هم کلا او را فردی ریاکار و نه چندان احترام برانگیز می دانند. البته در میان افرادی هم بودند که در رسانه های غربی مشغول به کار هستند و نسبت به این رویداد واکنش نشان دادند.نوشتند:
عکاسی حتی مخفیانه از چهره سلبیریتی ها(افراد مشهور) در مکان های عمومی و انتشار آن کاری ست رایج و بی ربط به حریم خصوصی!

به هر حال با اینکه, اتفاق و حاشیه جدید آزاده نامداری از زوایای مختلفی مورد توجه قرار گرفته است, اما تا کنون کسی به دفاع از رفتار دوگانه و ضد نقیض وی برنخاسته است. و حتی قشری که مخالف دامن زدن به حاشیه هستند نیز به مردم و مطبوعات حق اظهار نظر در این رابطه را می دهند. حتی اگر انتشار این عکس های وی را رفتاری اشتباه بدانند.

عکس های بی حجاب آزاده نامداری

عکس های بی حجاب آزاده نامداری

در ادامه چند نمونه از واکنش های کاربران فضای مجازی را نسبت به این رویداد برای تان می آوریم:

azadeh-namdari5.JPGazadeh-namdari4.JPGazadeh-namdari2.JPGazadeh-namdari1.JPGmehdi-parpanji8.JPGmehdi-parpanji.JPGazadeh-namdari10.JPGazadeh-namdari9.JPGazadeh-namdari8.JPGazadeh-namdari7.JPGواکنش های مردم به انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداری در فضای مجازی

واکنش های مردم به انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداری در فضای مجازی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها