رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 280652

آمادگی ایران بر تبادل دانش و تجربیات به سوریه

ساعت 24- وزیر توسعه اداری سوریه، با سفیر ایران در دمشق دیدار و راه‌های تقویت و گسترش همکاری‌های دوجانبه در زمینه توسعه اداری را بررسی کرد.

style="text-align:justify">در این دیدار «سلام سفاف»، به تشریح وظایف این وزارتخانه در اصلاح امور اداری، بهبود خدمات رسانی به شهروندان و سازمان‌های نیروی انسانی پرداخت.

سفاف تصریح کرد: روابط راهبردی ایران و سوریه در زمینه تربیت نیروی انسانی و تبادل تجربیات بویژه در چارچوب روان‌سازی امور و اقدامات و تکنولوژی اطلاعات وارد فضای جدیدی از همکاری‌ها می‌شود.
سفاف در ادامه افزود: طرح ملی اصلاح اداری که توسط رئیس جمهور سوریه آغاز شده است، عامل مهمی برای بهبود وضعیت اداری سازمان‌ها و نهادهای عمومی، تعیین شیوه‌های تقویت، تربیت نیروی انسانی و ساختار اداری به منظور همسان سازی امور اداری است.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این دیدار سفیر ایران در دمشق نیز دیدارهای مسئولان دو کشور در زمینه تبادل تجربیات اداری و هیات‌های علمی، حرفه‌ای و آموزشی را مهم عنوان کرد که در آینده ادامه پیدا می‌کند.
«جواد ترکابادی»، نقش وزارت توسعه اداری را در تربیت کادر اداری و توجه به نیروی انسانی به عنوان عنصر اصلی نهادها و سازمان‌ها مهم دانست.
همچنین، ترکابادی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در ارائه پشتیبانی و تبادل دانش و تجربیات به سوریه تاکید کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها