رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 281285

گلایه عراقچی از صدا و سیما

ساعت 24- معاون وزیر خارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این گلایه را از صدا و سیما مطرح کرد که شش ماه است او را برای توضیح درباره مسائل و موارد مختلف مرتبط با حوزه کاری‌اش همچون برجام دعوت نکرده است.

عباس عراقچی.jpg
علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در کانال تلگرامی خود به ارائه توضیحاتی از حواشی جلسه فوق‌العاده این کمیسیون به شرح زیر پرداخت.

‌طبق اعلام قبلی به اعضا، جلسه فوق‌العاده کمیسیون برای بررسی طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا علی رغم تعطیلی مجلس، امروز (شنبه) راس ساعت مقرر برگزار شد و از وزارت امور خارجه در عالی‌ترین سطح ممکن یعنی آقایان عراقچی و قشقاوی معاونین دکتر ظریف در این جلسه حضور داشتند.

پس از مقدمات، جلسه با سخنان عراقچی آغاز شد. قبل از جمله اول عراقچی، جواد کریمی قدوسی گفت از مشهد برای همین جلسه آمده‌ام. همه مطالب را بیرون می‌گویم. عراقچی هم گفتند: من هم مطابق گفته ایشان مطالبم را مطرح می‌کنم.

عراقچی ضمن سخنانش گفت: شش ماه است که صداوسیما ما را در هیچ شبکه‌ای دعوت نکرده است که آقای کریمی قدوسی بلافاصله گفت: معلوم است، صداوسیما حساب و کتاب دارد.

پس از فیلمبرداری مختصر و رفتن فیلمبرداران، کریمی قدوسی گفت: اگر دوربین‌ها صدای جلسه را نگیرند (ضبط نکنند) ما مطالب را می‌بریم بیرون. عراقچی بلافاصله گفت با این سخن ما مجبوریم کشف صحبت کنیم (مطالب غیر محرمانه بگوییم).

حسن بیگی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی نیز در سخنانش به کریمی قدوسی یادآور شد که منافع متعدد برجام را نادیده نگیرید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها