رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 283423

کاپیتان پرسپولیس بالاخره پا به توپ شد

ساعت 24- تیم پرسپولیس در پایان ۹۰ دقیقه تلاش موفق شد تیم کارون خرمشهر که در لیگ دسته دوم حضور دارد را شکست دهد.

style="text-align:justify">تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 18:15 دقیقه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم کارون خرمشهر رفت که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی برای گلزنی از دست دادند و حتی تیر دروازه‌ هم مانع از این شد که سرخ‌پوشان گل‌های بیشتری بزنند. در طرف مقابل هم تیم خرمشهری حملات جست و گریخته‌ای روی دروازه پرسپولیس انجام داد که حتی یک توپ هم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد اما در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک و با گل‌های مهدی طارمی در نیمه و حمید طاهرخانی در نیمه دوم به سود شاگردان برانکو به پایان رسید. تک گل تیم خرمشهر را هم بازیکن این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مهم‌ترین نکته بازی امروز بازگشت سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس به میادین بود چرا که این بازیکن مدت‌ها به دلیل مصدومیت در تمرینات پرفشار و بازی‌ها شرکت نمی‌کرد و بازی امروز نشان داد که کاپیتان اول پرسپولیس به احتمال زیاد مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با نفت تهران ندارد. همچنین احمد نوراللهی هم در این بازی در نیمه دوم در ترکیب پرسپولیس بازی کرد.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها