رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 284931

شهری پر از دوقلوها+تصاویر

ساعت 24-در یک جشنواره سالانه، هزاران نفر از دوقلوها از سرتاسر جهان به شمال شرق اوهایو می‌آیند تا جشن بگیرند. این بزرگترین رویداد سالیانه دوقلوها در جهان است.

41
trong> بزرگترین جمعیت دوقلوهای جهان و آزمایشگاه بزرگی برای دانشمندانی که بر روی عوامل موثر بر روی دوقلوها بررسی انجام می‌دهند: صحبت از توئینزبرگ در اوهایو امریکاست.

در یک جشنواره سالانه، هزاران نفر از دوقلوها از سرتاسر جهان به شمال شرق اوهایو می‌آیند تا جشن بگیرند. این بزرگترین رویداد سالیانه دوقلوها در جهان است.
این شهر یک آزمایشگاه‌ها برای دانشمندان است تا از نظر ژنتیکی و رفتاری شباهت‌ها و تفاوت‌های دوقلوها را با یکدیگر بررسی کنند. حتی نام این شهر با پیشوند توئینز نیز به معنای دوتایی است و ریشه آن به برادران دوقلویی باز می‌گردد که کمک کردند این شهر تاسیس شود و در سال ۱۸۲۷ میلادی بر اثر ابتلا به بیماری مشترکی به فاصله کمی از یکدیگر فوت کردند.
این جشنواره در سال ۱۹۷۶ میلادی کار خود را شروع کرد و ۳۶ دوقلو در آن حضور یافتند. اکثر دوقلوها از ایالت‌های مختلف امریکا و از استرالیا آمده بودند.
شبکه خبری «سی ان ان» ضمن بازتاب این رویداد مهم برای دوقلو ها در امریکا می‌نویسد: در حدود ۳۳ نفر از هر هزار فرد متولد شده در آمریکا دوقلو هستند. این میزان در دهه‌های اخیر افزایش یافته است. دانشمندان دوست دارند تاثیر طبیعت و محیط پیرامونی بر دوقلوها و ژن‌های یکسان و متفاوت آنان را مطالعه کنند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها