رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285052

مزیت هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد

رپرتاژ / 25 میلیون گردشگر در سال، نشان می‌دهد که مشهد همجنان احتیاج به توسعه امکانات اقامتی خود دارد تا زائران بتوانند طعم اقامت راحت تر در این شهر را تجربه کنند.

dir="RTL">با این حال در کنار هتل‌های مشهد، اقامتگاه‌های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که در دسته‌بندی سوئیت و آپارتمان و مهمانپذیر و... قرار می‌گیرند و به اندازه‌ای تنوع دارند، که بسیاری از ایرانیان، آن‌ها را به هتل‌ها ترجیح می‌دهند. همچنین اقامت در این فضاهای غیر هتلی که اکثراً امکانات مطلوبی هم دارند، تأثیر مستقیمی در کاهش قیمت تور مشهد می‌گذارند.

اما در این میان برخی از زائران مشهد به امکانات هتلی بیشتر علاقه دارند و شاید بخش بیشتری از این علاقه به جهت کهولت سن و تمایل به اقامت در فضایی کاملاً راحت باشد. اگر از اثبات علاقه زائران به اقامت در هتل بگذریم، به نکته‌ای کلیدی‌تر می‌رسیم که مسلماً مهم‌تر است؛ اقامت در نزدیکی حرم امام رضا مسلماً لطف بیشتری خواهد داشت!

تقریباً تمامی زائران حرم امام رضا، علاقمند به اقامت در هتلی نزدیک به حرم هستند و راه‌حلی که برای این نیل به علاقمندی اندیشیده شده است، کاملاً کارآمد است، هتل‌های متنوعی در اطراف حرم امام رضا وجود دارند که که با تنوع بالا و در سطوح مختلف امکانات (3 ستاره تا 5 ستاره)، آماده ارائه خدمات اقامتی به زائران هستند. البته لازم است بدانید که انتخاب هتل نزدیک حرم برای تورهای مشهد ممکن است قیمت این تورها را تا حدودی افزایش دهد؛ این به آن معنی‌ست که اگر علاقمند به تور ارزان مشهد هستید، بهتر است که اقامت در این هتل‌ها را فراموش کنید.

از سوی دیگر، اکثر هتل‌های مشهد 3 ستاره‌اند و تعداد زیادی از آن‌ها در اطراف حرم امام رضا قرار دارند؛ لذا در صورتی که علاقمند به سفر با بودجه کمتر هستید، می‌توانید آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها