رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285347

بررسی برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که برنامه وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون بررسی شد.

مجلس
سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را به شدت محکوم کرد و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت را گرامی داشت.


وی افزود: همچنین آقای بروجردی از زحمات و تلاش‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی که در ایام تعطیلات مجلس با تشکیل جلسات فوق‌العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نقوی یادآور شد: در ادامه این جلسه کمیسیون وارد دستور کار بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی شد و آقای علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه‌های خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

نماینده ورامین در مجلس بر همین اساس گفت: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز پس از طرح مسائل از سوی اعضا، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در وزارت مذکور توضیح داد.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: رحمانی‌فضلی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت کشور آخرین میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود که وی نیز پس از شنیدن سؤالات و نقطه‌نظرات اعضا ضمن توضیح پیرامون موضوعات مطرح شده، برنامه‌های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها