رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285567

پروین:

میناوند شورش را درآورده است/ مهرداد باید جلوی دهانش را بگیرد/ هیچ پادرمیانیای در این خصوص نخواهم کرد

ساعت24-اسطوره فوتبال ایران در خصوص مسائل حاشیه‌ای این روزها واکنش نشان داد و کنایه‌هایی نیز متوجه مهرداد میناوند کرد.

علی پروین اسطوره پرسپولیس معتقد است این تیم امسال هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. او در خصوص دیدار ال‌کلاسیکو، حواشی مهرداد میناوند، شرایط پرسپولیس، پیراهن شماره 7 و بشار رسن و مهدی قائدی صحبت کرده که در ادامه آن را می‌خوانید.

*بازی دیشب رئال و بارسلونا را تماشا کردید؟

بازی خیلی خوبی بود. فکر می کنم بارسلونا خیلی بد بازی کرد. دو، سه بازیکن بارسلونا در زمین راه می‌رفتند و به نوعی از روی شکم‌سیری بازی می‌کردند. من خودم طرفدار بارسلونا هستم و از این باخت خیلی ناراحت شدم. باید اعتراف کنم کریس رونالدو گل خیلی قشنگی زد البته الان در فوتبال جهان رونالدو و مسی حرف اول را می‌زنند. فکر نمی‌کنم بارسلونا بتواند در بازی برگشت نتیجه را جبران کند و به نوعی باید قبول کنیم رئال قهرمانی را به دست آورد.

*پرسپولیس امسال را چطور می‌بینید. نتایج بسیار خوبی را به دست آورده.

پرسپولیس امسال خیلی خوب شروع کرد. انشاالله همین‌طور ادامه بدهد. پیش‌بینی‌ام این است که پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. البته استقلال هم تیم بسیار خوبی است اگر شما بتوانید در همان ابتدای فصل امتیازها را جمع‌آوری کنی یواش‌یواش می‌روی به سمت قهرمانی.

*نظرتان در مورد اتفاقی که بین مهرداد میناوند و منصوریان افتاده چیست؟

فکر می‌کنم میناوند یک کم شورش را در آورده است. یک‌کم باید مواظب باشد در جایی که حضور دارد هر حرفی را نزند. البته من این برنامه را ندیدم او باید یک کمی ملاحظه کند و جلوی دهانش را بگیرد. اینطوری نیست که هرجا بنشیند و هر حرفی را می‌زند و چهار نفر وساطت کنند. تلویزیون حداقل 20 میلیون بیننده دارد. این خوب نیست که او حرفی بزند و چهار نفر بخندند. برای فوتبالیست تیم ملی این حرکت بد است. من هیچ پادرمیانی‌ای در این خصوص نخواهم کرد.

*استقلال یک بازیکن به اسم مهدی قائدی دارد. نظرتان در مورد وی چیست؟

تیم منصوریان خیلی خوب بازی می‌کند درست است که نتیجه بد گرفته است اما مطمئنم در ادامه بهتر خواهد شد. این پسر را باید زمانی به میدان بفرستند که تیم با یکی دو گل جلو باشد. بنده خدا در بازی‌هایی به میدان می‌آید که تیم یا مساوی است یا عقب است. باید زمانی به میدان برود که تیم جلو باشد و وی سه چهار حرکت خوب انجام دهد. من وقتی صورت او را در تلویزیون می‌بینم کیف می‌کنم و آینده او را خوب پیش‌بینی می‌کنم.

*عملکرد مجتبی جباری را در استقلال چطور دیدید؟

مجتبی یک بازیکن خوب این مملکت است یک مدت از فوتبال ایران دور بوده و وقتی به زمین می‌آید عملکرد خوبی دارد. همانطور که گفتم استقلال همانند فصل گذشته در ادامه بهتر خواهد شد.

*شاگرد قدیمی شما گل‌محمدی در تراکتور نتایج خوبی نگرفته است.

فکر می کنم وی چون نتوانسته یار بگیرد دچار بدشانسی شده است. من نمی‌دانم چرا و به چه دلیل وی تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازیکن جذب کند. البته من شنیده‌ام به دلیل بدهی است اما ببخشید کدام تیم ایرانی بدهکار نیست. یکی به داد تراکتور برسد چون هوادار دارد و همیشه جزو مدعیان بوده است.

*البته تاج اعلام کرده از سال آینده تیم‌های بدهکار نمی‌توانند در لیگ شرکت کنند.

البته همیشه ابتدای فصل این حرف‌ها زده می‌شود اما یک ماه مانده به شروع مسابقات با تضمین و چک همه چیز حل می‌شود. اما دوباره با شروع لیگ همان آش است و همان کاسه. باید یک فکر اساسی برای این 16 تیم کرد.

*هیات مدیره جدید پرسپولیس اعلام شد. چه شناختی از آنها دارید؟

انشاله که موفق باشد. آن دو نفری که جدید اضافه شده‌اند امیدوارم بتوانند درآمدزایی کنند و مشکلات باشگاه را حل کنند.

*سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی شده، عملکرد وی را چطور دیدید؟

به نظر من در این مدتی که وی بوده بد کار نکرده است او باید اماکن ورزشی و جاهایی که نیمه‌کاره است را پیگیری کنند تا درست شوند و به این 16 تیم لیگ برتر یک سروسامان اساسی دهد. انشاله که رای بیاورد.

*نظرتان در مورد حرکت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی چیست؟

شرایط باشگاه آنها این بوده که این دو بازیکن به میدان بروند . ما که نمی‌توانیم در مورد آنها تصمیم بگیریم. البته این را هم بگویم آنها اشتباه کردند که در این دیدار حضور داشتند. شرایط آنها را کسی نمی‌داند انشاله که وضعیت آنها هم درست شود و مسئولین هم گذشت کنند.

*و سوال آخر. بشار سن قرار است در پرسپولیس پیراهن شماره 7 را که سال‌ها بر تن شما بوده را تن کند.

این پیراهن ارثیه ما که نبوده انشاله او هم بیاید و فوتبالیست خوبی باشد و به پرسپولیس کمک کند.

پرسپولیس

اخبارپرسپولیس

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها