رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 285909

انتشار تصاویر جدیدی از آیفون 8 در کنار آیفون 7

ساعت 24-این روزها تصاویر بسیار زیادی توسط سازندگان قاب گوشی در مورد آی‌فون 8 منتشر می‌شود و حتی در چند هفته گذشته تصاویر قاب‌های زمخت و غیر اصلی آی‌فون 8 نیز در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود و این توجه خاص کاربران به دلیل نزدیک بودن عرضه محصول جدید کمپانی اپل یعنی آی‌فون 8 است.

65
div>

اما سال 2017 بسیار متفاوت بود و در این سال شایعات و اخبار گوناگونی در مورد این موضوع که طراحی گوشی آی‌فون 8 چگونه خواهد بود، شنیدیم. البته این اخبار که شامل شایعات درز کرده کمپانی اپل نیز بوده تا آنجا ادامه پیدا نمود که طراحی این گوشی از مرحله گمان خارج شد و در حال ارائه نمونه‌های اولیه است.

عکس زیر یکی از نمونه‌های اولیه از شاسی آی‌فون 8 بوده و بیشترین شانس را در عرضه ماه آینده کمپانی اپل دارد. با تشکر از رندرهای سازندگان قاب، این نمونه اولیه چند هفته پیش به دست بعضی از منابع خبری به‌عنوان “طراحی نهایی” رسیده و منتشر شد.

تمامی خبرهای منتشر شده بعدی مانند Apple’s HomePod firmware spillouts نیز این نمونه اولیه و شکل و شمایل آن را تایید نمودند. حال می‌توان به توصیف و درک بهتری از آی‌فون 8 نسبت به نمونه‌های تقلبی که در هفته‌های اخیر توسط منابع چینی در فضای مجازی منتشرشده بود، رسید.

این نمونه اولیه دارای شاسی تمام شیشه‌ای بوده و به همین دلیل به شارژ باتری به‌صورت وایرلسی کمک می‌کند که این مکانیزم برای اولین‌بار است که برای کاربران عرضه می‌شود. همچنین بر روی شاسی این قاب کلیدهای تنظیم صدا، حالت سکوت و دکمه پاور وجود دارد.

در تصویر دکمه‌ای برای اسکنر اثر انگشت و یا حتی فضایی برای آن وجود ندارد و این موضوع درواقع مهر تاییدی بوده بر اینکه اپل در اقدامی پر ریسک در آی‌فون 8 از تشخیص چهره برای احراز هویت بیومتریک به همراه یک پسورد عادی استفاده نموده است.

در قسمت عقب گوشی دوربین دوگانه عمودی داریم که به معنی یک نوع سیستم فریبکاری AR بوده که تازه فاش شده است. بنابراین این دوربین در زمان قرار گرفتن در محیط بیرون و مناظر، قابلیت تثبیت موقعیت خواهد داشت.

تکنولوژی احراز هویت از طریق چهره، دوربین دوگانه AR و شارژ وایرلس می‌توانند در کنار هم گوشی را تشکیل دهند که تابه‌حال در هیچ آی‌فونی وجود نداشته اما زمانی‌که یک نظر از جلو بدین گوشی انداخته می‌شود، می‌توان آینده گوشی‌های آی‌فون کمپانی اپل را مشاهده نمود. صفحه‌نمایش 5.8 اینچی به جز شکاف بسیار کوچکی که در بالای قاب وجود دارد تقریبا تمامی نمای جلوی گوشی را در برگرفته است.

شیشه صفحه‌ نمایش تقریبا به کناره‌ها کشیده شده و به شما تصویری بدون قاب را از نمای جلو ارائه می‌کند. منابع می‌گویند که این نمونه اولیه بسیار خوش‌دست بوده و کمی بزرگ‌تر از آی‌فون 7 و کوچک‌تر از آی‌فون 7 پلاس به‌نظر می‌رسد که البته صفحه‌ نمایش مشابه حالت آی‌فون 7 پلاس است. از دیگر تغییرات طراحی در آن، از بین رفتن دکمه هوم قدیمی و نوستالژیک و کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه‌ نمایش است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها