رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 286011

شهادت مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان

ساعت24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی سراوان خبر داد.

حادثه.jpg
سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با فارس از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی سراوان خبر داد و گفت: در پی وقوع خبری مبنی بر تحرک اشرار مسلح در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان پیگیری این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی افزود: پس از پایش‌های اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی ماموران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و دستور ایست دادند که راننده خودروی مذکور بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از نیم ساعت تعقیب و مراقبت پلیسی، ماموران به صورت مسلحانه درگیر و موفق به هلاکت شرور مسلح شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت یکی از ماموران پلیس سراوان در این درگیری مسلحانه، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی، مبارزه بی‌امان خود را با مخلان نظم و امنیت ادامه خواهیم داد و نیروی انتظامی استان با تمام قدرت جلو تحرکات اشرار و قاچاقچیان را خواهد گرفت.

فرماندار سراوان ضمن تایید شهادت جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان ساعاتی قبل با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند که در این درگیری ستوان یکم وحیدرضا رسولی جانشین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرماندار عنوان کرد: این حادثه در منطقه عمومی شمس آباد سراوان اتفاق افتاده است. در این درگیری قاچاقچیان که توان مقابله با ماموران انتظامی را نداشتند یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر خود را به آتش کشیدند. در حال حاضر اوضاع در کنترل ماموران انتظامی منطقه قرار دارد.
درویشی افزود: شهرستان سراوان یکی از مناطقی در استان است که در آن کشفیات زیاد مواد مخدر در آن صورت می گیرد و خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان است.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها