رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286047

اکثریت وزرای پیشنهادی رای اعتماد میگیرند

ساعت 24 - یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی معتقد است که مجلس دهم بنای همکاری و تعامل با دولت روحانی را دارد و اکثریت قاطع وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌گیرند.

جلسه علنی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
علی‌محمد نمازی در ارزیابی خود از روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس گفت: تا اینجای کار مذاکرات انجام شده نمی‌تواند مبنای تشخیص همکاری یا تعامل مثبت مجلس با دولت باشد؛ چراکه اکثر نمایندگان وقت گرفته‌اند تا در مخالفت یا موافقت صحبت کنند که این روند طبیعی کار است.

وی ادامه داد: با این حال گویا این مجلس قصد دارد که با دولت آقای روحانی همکاری کند که حتما این کار را انجام می‌دهد و اگر قرار باشد به کسی رای اعتماد ندهد، این تعداد بیشتر از دو نفر نیستند چون اساس بر تعامل و همکاری با دولت است.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: به طور کلی مجلسی که اکثریتی قاطع نداشته باشد نمی‌تواند نظر قاطع خود را اعمال کند و مجلس دهم از سه طیف هواداران آقای لاریجانی، لیست امید و اصولگرایان تشکیل شده و تا جایی که من اطلاع دارم آقای لاریجانی و نمایندگان هم‌طیف ایشان به همه کابینه رای مثبت می‌دهند. لیست امید نیز به جز روی دو سه نفر، نظر مثبتی به سایرین دارد، بنابراین رای طیف اصولگرایان مجلس خیلی تاثیرگذار نخواهد بود.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها