رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286056

تجلیل شکوهمند از خانواده شهید حججی در مسجد جمکران

ساعت24 - مراسم با شکوه تجلیل از خانواده شهید غرورآفرین محسن حججی با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران عاشق و دلباخته امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) برگزار شد.

تجلیل از خانواده ی شهید حججی در مسجد جمکران
تجلیل شکوهمند از خانواده شهید حججی در مسجد جمکران

مراسم با شکوه تجلیل از خانواده شهید غرورآفرین محسن حججی با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران عاشق و دلباخته امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهید غرورآفرین مدافع حرم، محسن حججی سه شنبه شب با حضور برادر، عمو و دایی این شهید والا مقام، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران عاشق و منتظر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در صحن جامع مهدوی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم با شکوه پیکر دو شهید مدافع حرم در میان فریادهای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب منتظران ظهور از باب الشهدای مسجد مقدس جمکران تا ورودی مسجد اصلی بر دوش زائران و مجاوران تشییع شد.
در ادامه این مراسم لوح یادبود و نشان کاشی گنبد مسجد مقدس جمکران به پاس فداکاری و رشادت این شهید والامقام توسط تولیت این مکان مقدس به عموی شهید حججی اهدا شد.
همچنین نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به خانواده این شهید غرورآفرین اهدا شد.
گفتنی است شهید حججی انس ویژه ای با مسجد مقدس جمکران داشت و شب های چهارشنبه به صورت مستمر از اصفهان به قم عزیمت کرده و به حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران مشرف می شد.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها