رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286120

فرمانده نیروی زمینی ارتش: سربازی نظام افتخاری ابدی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است

ساعت24- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش به عنوان نیرویی متشکل از مردمانی پاک و در رکاب ولایت سربازی نظام را افتخاری ابدی برای خود می داند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در مراسم پایانی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده و کارکنان نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری الگوی قرآنی در تربیت نیروهای خود نشان می دهد در مسیر تحقق آرمانهای امام راحل، فرمانده معظم کل قوا و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی ادامه داد: ارتش با اهدای شهدای مدافع حرم ثابت کرده حفظ ارزشهای اسلام و نظام جمهوری اسلامی در اولویت بوده و جایگاهی والا دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خداوند را شاکریم که به عنوان تنها کشور مسلمان حاکمیت ولایت فقیه را داریم و موفق شدیم با رهنمودهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی در مسیر ارزشهای والای انسانی گام برداریم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق نیز در این همایش گفت: ترویج و گسترش مبانی قرآنی در میان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی موجب حفظ روحیه معنوی و بالارفتن توان نظامی ارتش شده است.
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان افزود: نهضت قرآنی در تمامی طرحهای 23 گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران جاری است و تلاش می کنیم هر سال با برگزاری مسابقات قرآنی و تشکیل کلاسهای تخصصی مفاهیم قرآنی در مسیر رشد و تعالی پیشگام باشیم.
مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی خانواده و کارکنان نیروی زمینی ارتش با شرکت 270 نفر در رشته های حفظ، ترتیل، اذان، قرائت تحقیق، مفاهیم و تفسیر طی شش روز در مشهد برگزار شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها