رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286135

انصراف معاون وزیر کار از نامزدی شهرداری اصفهان

ساعت 24- حجت الله میرزایی، معاون اقتصادی وزیر کار که به عنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری اصفهان مطرح بود، از نامزدی تصدی این سمت انصراف داد.

در نامه میرزایی به اعضا شورای شهر اصفهان آمده است: اظهار لطف تعدادی از اعضاء محترم آن شورا و معرفی به عنوان کاندیدای شهرداری اصفهان، موجب مباهات و ابتهاج این جانب به عنوان شهروندی مدیون به ارزش‌ها و شایستگی‌های گرانسنگ این شهر بزرگ است.


در ادامه این نامه آمده است: اگرچه دغدغه مدیریت اقتصادی شهر و شهردار ایجاد کننده رشد، رونق و پویایی اقتصادی و اصلاح نظام حکمرانی مبتنی بر شفافیت، مشارکت، مالیه شهری پایدار و پویا در زمره اولویت‌های امروز کلان‌شهرهای ایران است، اما معتقدم ساخت اجتماعی شهر فیروزه‌ای اصفهان، مختصاتی دارد که شکل بهینه مدیریت آن را، تنها شما اعضا محترم تشخیص خواهید داد و در این مسیر برای تک تک منتخبان آرزوی پیروزی دارم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: بی‌تردید آزمون پیش‌رو برای شما عزیزان، تنها رقم زننده آینده شهر و شهرداری نیست. باور دارم با تکیه بر منش اصلاح‌طلبی، حرفه‌ای‌گری تجربی و عقلانیت تکنوکراتیک، هرگز اجازه نخواهید داد تاریخ یک دهه اخیرمان تکرار شود که آب رفته به جوی هرگز باز نمی‌گردد."

در پایان این نامه آمده است: بار دیگر ضمن انصراف از کاندیداتوری شهرداری اصفهان از لطف تمام حضرات سپاسگزارم و از درگاه بی انتهای هستی نیک کامی شهروندان اصفهانی را خواستارم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها