رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286158

کنعانی‌زادگان:

گول خوردم و استقلالی شدم!

ساعت 24- مدافع تیم فوتبال سایپا گفت که سال گذشته در استقلال با او رفتار خوبی نشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره وضعیت سایپا، دیدار با استقلال، شرایط خودش و ... صحبت‌ کرد.

*سایپا لیگ را خوب شروع کرده است. این روند می‌تواند ادامه داشته باشد؟

نتایج خوبی در لیگ گرفتیم، به خصوص بازی هفته سوم مقابل استقلال خوزستان با آن شرایط آب‌وهوایی. هر تیمی در اهواز برای مساوی به زمین می‌رود و حتی برخی‌ها حاضرند یک گل بخورند و برگردند، اما روحیه علی دایی را می‌شناسید که در هر موقعیتی دوست دارد تیمش برنده باشد.

*با این وضعیت، آماده بازی فردا با استقلال هستید؟

این بازی سخت است. استقلال دو هفته اول نتیجه نگرفت، اما در بازی هفته سوم به جدول برگشت. مطمئنا آنها با سه امتیاز بازی با تراکتورسازی از لحاظ روحی و همچنین هماهنگی شرایط بهتری پیدا کرده‌اند. آنها برای سه امتیاز به میدان می‌آیند، اما بازی آسانی برابر سایپا نخواهند داشت. با شناختی که از منصوریان دارم، تیمش باز هم با سه چهار تغییر وارد زمین می‌شود، اما ما هم نشان داده‌ایم که تیم گردن کلفتی هستیم.

* تقابل با تیم سابقت را چطور می‌بینی؟

سال گذشته مشکلی برایم پیش آمد و گذشت و نمی‌خواهم به آن فکر کنم. تنها یکی دو بازی برای استقلال انجام دادم و نمی‌توانیم بگوییم تیم سابقم. اگر مقابل استقلال بازی کنم، صد در صد همه توانایی‌هایم می‌گذارم تا اول برای تیم مثمرثمر باشم و دوم برای خودم تا خیلی چیزها را ثابت کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

* چه چیزهایی؟

در استقلال به خاطر مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا نکردم. خیلی حرف‌ها برای گفتن داشتم، اما نمی‌خواهم به گذشته برگردم. در استقلال راحت پشتم را خالی کردند.

* گفته‌ای به سمت نیمکت استقلال و علیرضا منصوریان نمی‌روی؟

دلیلی ندارد که به سمت نیمکت استقلال بروم. 8 ماه مصدوم بودم، اما حتی یک بار زنگ نزدند حالم را بپرسم و بیمارستان هم نیامدند. هر کسی باشد ناراحت می‌شود. چرا یک نفر در استقلال نپرسید کجا هستم و چه کار می‌کنم؟ من بازیکن آن باشگاه بودم و خیلی از انتخاب‌ها را زیر پا گذاشتم. با رفتن به استقلال بدترین حرف‌ها را شنیدیم. گول یکسری آدم‌ها از مدیربرنامه گرفته تا حرف‌های پشت پرده را خوردم. به خاطر همین زود تصمیم گرفتم به استقلال بروم. ای کاش زود تصمیم نمی‌گرفتم. البته سنی ندارم و 23 ساله هستم و می‌توانم سال‌های آینده به اروپا بروم. فکر من بازی کردن در ایران نیست.

* با این صحبت‌ها باید منتظر واکنش هواداران استقلال هم باشی. سال گذشته هم با پیوستن به این تیم از سوی پرسپولیسی‌ها واکنش‌های زیادی را دیدی.

برای هواداران استقلال و پرسپولیس احترام زیادی قائلم و این حرف‌هایی که می‌زنم به تیم استقلال و هوادارانش نیست. هواداران بهترین قاضی برای عملکرد فوتبالیست‌ها هستند. من با یک شخص در استقلال مشکل داشتم که پشتم را خالی کرد.

* مشخص است که منظورت منصوریان است.

من از کسی نام نمی‌برم.

* چرا هنوز در ترکیب سایپا بازی نکرده‌ای؟

بازی اول به دلیل اتفاقات سال گذشته محروم بودم. من آخرین خرید سایپا بودم و پس از اردوی سرعین به این تیم اضافه شدم، یعنی 20 روز مانده به آغاز لیگ. در صورتی که 10،15 روز پس از لیگ فصل گذشته، دایی تمرینات را آغاز کرده بود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها