رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 286390

گل‌محمدی: هواداران بهترین عملکرد را داشتند

ساعت 24- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: به این سه امتیاز نیاز داشتیم. هواداران امروز بهترین عملکرد را داشتند.

گل‌محمدی.jpg
style="text-align:justify">یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: ما امتیاز ارزشمندی گرفتیم و به این سه امتیاز نیاز داشتیم. در سه بازی قبل می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم اما خداراشکر بالاخره امتیاز گرفتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم ولی بعد گل بازیکنانم به بازی برگشتند و گل پیروزی را به ثمر رساندند.

او ادامه داد: باید از هوادارانمان تشکر کنم که در هیچ دقیقه‌ای ناامید نشدند و تشویق کردند. بهترین عملکرد را تماشاگران داشتند که تیم‌ خودشان را حمایت می‌کنند. به عشق همین هواداران در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر می‌شویم.

گل‌محمدی افزود: ما باید برخی اشکالاتمان را برطرف کنیم. محرومیت ها باعث خالی شدن دستمان شد. طاهران امروز مریض بود، فرزاد حاتمی محروم بود اما بازیکنان تلاش خودشان را کردند و از آن‌ها راضی هستم.
سرمربی تراکتورسازی درباره عملکرد آزادی بازیکن ۱۷ ساله این تیم گفت: او توانایی زیادی دارد و در بازی‌های گذشته چند دقیقه بازی کرد. او یک استعداد ناب ایران است و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او راه زیادی در پیش دارد و باید بهتر ظاهر شود. ان‌شاءالله بتوانیم جوانان دیگری هم به میدان بیاریم. از مربیانی که پیش از من به آزادی میدان دادند تشکر می‌کنم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها