رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286419

پنجعلی: قرار نیست پرسپولیس همه بازیها را ببرد/ فرقی نمیکند طارمی در زمین باشد یا منشا

ساعت24-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس پتانسیل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی را دارد.

محمد پنجعلی در خصوص تساوی یک - یک تیم پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی پر حادثه‌ای بود و سیاه‌جامگان هم بازی خوبی انجام داد. به نظرم اشتباهات داور هم در جریان مسابقه تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در هر صورت فوتبال است و این مسائل پیش‌ می‌آید. در مجموع بازی قشنگ و از سرعت بالایی برخوردار بود. سیاه‌جامگان نیمه اول دفاع کرد و سعی داشت گل نخورد اما در نیمه دوم به دلیل اینکه یک گل عقب بودند،‌ جلو آمدند. ضمن اینکه پرسپولیس بد موقع گل مساوی را دریافت کرد و دیگر زمانی برای جبران نداشت. به نظرم هر چه از زمان بازی‌ها بگذرد کیفیت مسابقات لیگ برتر هم بهتر می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازهم شائبه‌هایی در مورد پاس ندادن بازیکنان پرسپولیس به منشا مطرح شده است،‌ گفت: اصلاً‌ این حرف‌ها درست نیست و هر کسی چنین فکری می‌کند در اشتباه است. در فوتبال لحظاتی پیش می‌آید که بازیکن می‌تواند چند تصمیم مختلف بگیرد. پاس ندادن در یک صحنه به معنی عمدی بودن آن نیست. حیف است در پرسپولیس چنین حاشیه‌های به وجود بیاید. تیم خیلی خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. پرسپولیس صد درصد این فصل قهرمان است.

پنجعلی در ادامه با اشاره به شعارهای برخی از هواداران علیه مهدی طارمی و موقعیت‌هایی که این مهاجم از دست می‌دهد، عنوان کرد: طارمی همان بازیکنی است که دو دوره آقای گل لیگ برتر شده، اما برخی‌ها زود احساسی می‌شوند و تیم را به حاشیه می‌برند. البته تمام تماشاگران اینطور نیستند و فقط تعدادی این شعارها را می‌دهند. هواداران فقط باید تیم را تشویق کنند،‌ یک تیم قرار نیست که در همه بازی‌های خود پیروز شود!

وی افزود: طارمی بازیکن بسیار خوب و حرفه‌ای است. اعتقاد دارم بازیکنی مانند او در فوتبال ایران کم‌نظیر است اما اکنون فشار روانی زیادی روی این بازیکن است. فرقی نمی‌کند منشا در زمین باشد یا طارمی،‌ ما باید از تیم حمایت کنیم. این پرسپولیس پتانسیل رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی را هم دارد. واقعاً حیف است تیم به حاشیه برود،‌ الان وقت حمایت است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها