رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 286448

کشف «زمین‌خواری» 1.2 میلیاردی

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از دستگیری فردی خبر داد که بیش از 44 هزار مترمربع از اراضی ملی را به‌صورت غیر قانونی تصرف کرده بود.

سرهنگ «ایرج علیمرادی»، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیر قانونی اراضی ملی از اداره منابع طبیعی شهرستان دالاهو به پلیس آگاهی، مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیق و بررسی‌های انجام شده توسط مأموران پرونده، مشخص شد زمینی به مساحت بیش از 44 هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط فردی به‌صورت غیر قانونی در یکی از روستاهای توابع مورد تصرف قرار گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد و وی در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر تصرف غیر قانونی از اراضی ملی اعتراف کرد، از این‌رو در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

علیمرادی از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، جهت اقدام قانونی با فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها