رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286480

بازار مرغ آرام است/نرخ هر کیلو گوشت قرمز ۴۳ هزار تومان

ساعت 24-ولی گفت: گوشت داخلی و وارداتی و همچنین مرغ جهت تنظیم بازار به وفور در سردخانه موجود بوده و نگرانی از این حیث وجود ندارد.

علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو باباشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: تمامی فروشگاه های زنجیره ای موظف به توزیع گوشت های وارداتی با نرخ مصوب جهت تنظیم بازارهستند.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای، از عرضه گوشت های داخلی تحت عنوان بسته بندی های لوکس با نرخ های بالای 40 هزار تومان اجتناب نمایند.

به گفته ولی روزانه 100 تن گوشت وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار از طریق شرکت های بسته بندی توزیع می شود.

وی از عرضه گوشت های وارداتی در سایر استان ها خبر داد و گفت: مجوز واردات از طریق سازمان دامپزشکی به برخی از واردکنندگان جهت توزیع گوشت با نرخ مصوب داده شده است.

این مقام مسئول نرخ هر کیلو لاشه وارداتی را 31 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو ران پاک شده 43 و گردن 19 هزار تومان است و دستگاه های نظارتی در صورت عرضه با نرخ های بالاتر با سودجویان برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عمده گوشت های وارداتی از آسیانه میانه و استرالیا است، بیان کرد: عرضه گوشت های تنظیم بازار برحسب اولویت در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و قصابان منتخب عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در بخش دیگر سخنان خود نرخ فعلی مرغ در بازار را منطقی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو مرغ با نرخ 7 تا 7800 تومان در فروشگاه های سطح شهر عرضه می شود که این نرخ طبق هزینه تمام شدۀ تولید است.

وی با اشاره به آرامش حاکم بر بازار مرغ گفت: شرکت پشتیبانی امور دام در صورت نوسانات بازار، اقدام به عرضه مرغ منجمد با نرخ 5700 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره خواهد کرد.

به گفته ولی گوشت داخلی و وارداتی و همچنین مرغ جهت تنظیم بازار به وفور در سردخانه موجود بوده و نگرانی از این حیث وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در ادامه یادآور شد: گوشت های وارداتی به ویژه استرالیایی بسیار با کیفیت هستند از این رو مردم با خیال آسوده اقدام به خرید نمایند.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت عرضه دام زنده در آستانه عید قربان عنوان کرد: سازمان دامپزشکی با عشایر، تولیدکنندگان و اصناف هماهنگی های لازم جهت عرضه دام زنده را انجام داده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها