رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286493

گزارش از سینمای هالیوود؛

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود+عکس

ساعت 24-کیت بلانشت بازیگر مطرح سینمای هالیوود برای بازی در فیلم "خانه‌ای که ساعتی روی دیوارش آویزان بود" به "جک بلک" پیوست.

div>

کیت بلانشت بازیگر مطرح سینمای هالیوود برای بازی در فیلم "خانه‌ای که ساعتی روی دیوارش آویزان بود" به "جک بلک" پیوست.

این فیلم بر اساس رمانی ترسناک با همین ساخته شده و "الی روث" کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. اریک کریپکی نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس رمانی نوشته جان بلیرز به اتمام رسانده است.

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود

هنوز در مورد سایر عوامل این فیلم صحبتی به میان نیامده ولی به احتمال فراوان این فیلم اواخر سال آینده میلادی به سینماهای هالیوود خواهد آمد.

بلانشت بازیگر مطرح هالیوودی که این روزها فیلم "ثور" را در شرف اکران دارد در فیلمی دیگر به کارگردانی ارن سورکین بازی خواهد کرد.

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود

"ارن سورکین" فیلمنامه نویس مطرح هالیوود که آثاری همچون "مانی بال"، "مردان خوب" و "شبکه اجتماعی را در کارنامه دار این بار در حال نگارش فیلم‌نامه‌ای است که نگاهی به زندگی خصوصی و حرفه‌ای لوسیل بال می‌اندازد.

"کیت بلانشت" یکی از مالکان پروژه به احتمال فراوان نقش اول این فیلم را ایفا خواهد کرد. درام زندگینامه‌ای لوسیل بال را به دست بیاورد که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است.

خاویر باردم محتمل‌ترین گزینه برای بازی در نقش شوهر بال است. باردم به زودی بازی در جدیدترین فیلم اصغر فرهادی را در برنامه دارد. سورکین برای نگارش فیلم‌نامه از خاطرات هر دوی این شخصیت‌ها الهام می‌گیرد.

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود

بلانشت به تازگی بازی در نقش هِلا، زن شرور بلاک‌باستر جدید مارول "تور: راگناروک" پشت سر گذاشته و سورکین اولین تجربه‌ کارگردانی‌اش را با "بازی مالی" پشت سر خواهد گذاشت که جسیکا چستین در آن بازی خواهد کرد.

بلانشت و سورکین آخرین چهره‌های شاخصی هستند که سر از «آمازون استودیوز» درمی‌آورند. "شهر گم‌شده‌ی زد" و "ناخوشی بزرگ" از مهم‌ترین فیلم‌هایی هستند که این کمپانی اخیراً روانه‌ی اکران کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها