رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286665

نامه سردار دهقان به نمایندگان مجلس

ساعت 24- به دنبال نامه قدردانی نمایندگان مجلس از خدمات، مدیریت و عملکرد سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار دهقان در نامه ای از حمایت و قدردانی نمایندگان مجلس تشکر کردند.

سردار دهقان
به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ متن این پیام به شرح زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
برادران و خواهران ارجمند

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، نامه محبت آمیز قاطبه نمایندگان محترم ملت رشید ایران اسلامی در قدرشناسی از عملکرد این دوره مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را سپاس و ارج می نهم. دستاوردهایی که مورد توجه شما نمایندگان معزز قرارگرفته است برحسب تکلیف اعتقادی، انقلابی و قانونی و در ادامه رسالت سربازی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از انقلاب تحت ولایت مقام معظم رهبری و تلاش جهادی همسنگران و همکارانم در وزارت دفاع حاصل گردید که امیدوارم در ادای دین به امام راحل (ره) و شهیدان والامقام و ایثارگران و نیز همرزمان عزیزم در نیروهای مسلح با رضایت امام عصر(عج) مقبول حضرت احدیت باشد.


همراهی و حمایت رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان گرامی دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی توأم با تعامل مؤثر درجریان رأی اعتماد قاطع به اینجانب و در فرایندهای تصویب قوانین و پشتیبانی از برنامه تقدیمی ۴ سال قبل و بویژه تقویت جهشی اعتبارات بنیه دفاعی و ارتقاء توان موشکی و پیشبرد سایر برنامه های دفاعی درعرصه های داخلی و خارجی و نیز کمک به جبهه مقاومت و دهها اقدام مهم ملّی و فراملّی، از عوامل تحقق کارنامه آشکار وپنهان این دوره وزارت دفاع است که وظیفه می دانم قدرشناسی خود و سایر همکارانم را ابراز دارم.


امیدوارم همکار ارجمندم امیر سرتیپ حاتمی که در مسئولیت جانشینی وزیر، در جریان امور و اقدامات مشارکت داشته اند، با اعتماد ارزشمند و استمرار حمایت شما نمایندگان گرامی، دراجرای برنامه ۴ سال آینده وزارت دفاع که در پیوستگی با اهداف و راهبردهای تکمیلی ۴ سال گذشته تدوین گردیده، در سنگر مدیریت عالی وزارتخانه مشمول عنایات الهی شوند.
خداوند متعال را شاکرم که حیات ما را در دوره انقلاب و عرصه های جهاد و ایثار و خدمتگزاری تحت حاکمیت الهی بر پایه مردم سالاری دینی قرارداد و آرزومندم با دعای خیر شما، تا آخرین لحظه عمرم و با همه وجودم تلاش برای تحقق آرمان ها و ارزش ها و اهداف نظام اسلامی و در نهایت نیل به فیض عظیم شهادت نصیبم گردد.

با تشکر و سپاس
سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها