رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286708

سقوط مرگبار خودرو جان دو جنگلبان را گرفت

ساعت 24 -دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی جان خود را از دست دادند.

حادثه
div>

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد: عصر امروز (شنبه) تعدادی از نیروهای سخت‌کوش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان پس از انجام ماموریت حفاظتی خود در منطقه لاتون و بابا علی در حوزه لوندویل شهرستان آستارا و در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و خودروی سازمانی ایشان پس از واژگونی به دره سقوط نموده است که در این حادثه دلخراش دو تن از ماموران منابع طبیعی به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان در دم جان به جان آفرین تسلیم نموده و ۷ تن دیگر نیز مصدوم و مجروح شده‌اند.

مجروحان بلافاصله به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند اما حال ۲ تن از مجروحان وخیم بوده و با توجه به شدت جراحات احتمال اعزام ایشان به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این دو جنگلبان پاکباز و پرتلاش علو درجات درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان حادثه را از خداوند منان خواستار شد.

محسن یوسف‌پور همچنین اظهار کرد: برای مداوا و درمان مصدومان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و تمامی نیروهای مرتبط با این موضوع تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها