رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286725

اومانیا: خوشحالم که به ایران بازگشتم

ساعت 24- مدافع جدید پارس جنوبی گفت که از بازگشت به ایران، احساس خوشحالی می‌کند.

اومانیا
style="text-align:justify"> مایکل اومانیا پس از عقد قرارداد با باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: از باشگاه تشکر می‌کنم که این فرصت را برای بازگشت من به ایران فراهم کرد و واقعاً از برگشتن به ایران خوشحال هستم. اینجا محیط خوبی دارد، دوستان خوبی دارم و واقعاً ایران را دوست دارم.

وی افزود: می‌دانم که پارس جنوبی به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است. خیلی خوشحال هستم که به این باشگاه آمده‌ام چون باشگاه کارش را جدی می‌گیرد. می‌دانم این باشگاه می‌خواهد در سال‌های آینده در فوتبال پیشرفت داشته باشد. پارس جنوبی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه خیلی خوبی دارد.

مدافع جدید پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌داند این تیم در جدول رده‌بندی با پرسپولیس رقابت می‌کند، گفت: بله این را می‌دانم. احترام زیادی برای پرسپولیس قائلم چون این باشگاه به من اجازه داد که به ایران بیایم، اما اکنون بازیکن پارس جنوبی هستم و تمام تلاشم را برای تیمی که با آن قرارداد دارم یعنی پارس جنوبی، انجام می‌دهم. واقعاً احترام زیادی برای لباسی که می‌خواهم بپوشم قائل هستم.

اومانیا در این باره که آیا از شهرستان جم شناختی دارد یا خیر، تصریح کرد: این شهر بسیار کوچک است اما مردم جم بسیار عاشق فوتبال هستند. امیدوارم با پیروزی‌های پارس جنوبی، اوقات خوشی برای مردم این شهر بسازیم.

وی در این باره که آیا پارس جنوبی می‌تواند همانند لایپزیک که سال گذشته پس از صعود به بوندسلیگا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، به مقام خوبی در فصل جاری برسد، خاطرنشان کرد: به چنین اتفاقی امیدوارم و این هدف ما است. آمده‌ام تا به عنوان بخش کوچکی از خانواده پارس جنوبی به این باشگاه در راستای چنین هدفی کمک کنم و ما هم می‌توانیم مانند لایپزیک باشیم.

مدافع پارس جنوبی در این مورد که فصل پیش چه عملکردی داشته است، تصریح کرد: سال گذشته در کاستاریکا در تیم بزرگی به نام آلاخوئلنسه بودم و در همه بازی‌ها فیکس بازی کردم. در تیم ملی این کشور هم بودم و همچنان در این تیم بازی می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها