رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286859

تراکتورسازان به دنبال مجوز بازی حاتمی در مقابل سایپا

ساعت24-سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید این باشگاه فردا (دوشنبه) نماینده‌ای را به کمیته اخلاق می‌فرستد تا مشکل حضور فرزاد حاتمی در دیدار با سایپا را حل کند.

کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره‌ی شرایط این تیم اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و آماده تقابل با سایپا هستیم. امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز شویم و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

او درباره پیگیری جریمه ۱۵ میلیونی تراکتورسازی به دلیل تخلف تماشاگران این تیم در دیدار با استقلال تصریح کرد: ما پیگیر این قضیه هستیم. باشگاه تراکتورسازی نامه اعتراض‌آمیزی را به فدراسیون ارسال کرده تا بتوانیم کاری کنیم این جریمه بخشیده شود. این جریمه‌ها شایسته باشگاه وهواداران تراکتورسازی نیست. امیدواریم فدراسیون هر چه زودتر به شکایت ما رسیدگی کند و مشکل ما در این زمینه حل شود.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با محرومیت یک‌ماهه فرزاد حاتمی از سوی کمیته اخلاق توضیح داد: مدیران این کمیته جلسه‌ای را با فرزاد برگزار کردند و اصل قضیه را جویا شده‌اند. ما نیز فردا (دوشنبه) نماینده‌ای را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاد تا مجوز حضور حاتمی برای دیدار با سایپا را بگیرد. حاتمی بازیکن مهم ماست و حضورش در مقابل سایپا غنیمت است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها