رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 286948

هفت پلیس پاکستان توسط اشرار ربوده شدند

ساعت 24- هفت نفر از نیروهای پلیس پاکستان روز یکشنبه در منطقه 'راجانپور' واقع در جنوب غربی ایالت پنجاب توسط گروهی از اشرار مسلح ربوده شدند.

انفجار پاکستان
style="text-align:justify">به گزارش رسانه های محلی، این نیروهای پلیس در حمله یک گروه شرور موسوم به گروه 'عطاءالله پت' و پس از محاصره یکی از پایگاه های پلیس توسط افراد این گروه، ربوده شدند.

پس از وقوع این حادثه، تعدادی از نیروهای مسلح پاکستان منطقه مورد نظر را محاصره و تلاش برای آزادی پلیس های ربوده شده را آغاز کردند.
گروه شرور عطاءالله پت، یکی از گروه های جدا شده از باند اشرار معروف به 'چوتو' به رهبری فردی به نامه 'غلام رسول الیاس چوتو' است.
گروه چوتو در اردیبهشت ماه سال گذشته در منطقه ای در جنوب ایالت پنجاب در حمله به نیروهای پلیس، دست کم 10 نفر از آنان را کشت و بیش از 20 نفر دیگر را به گروگان گرفت.
پس از آن حادثه، ارتش پاکستان وارد عمل شد و ضمن آزاد کردن پلیس های به گروگان گرفته شده، عملیات گسترده ای را برای پاکسازی منطقه از اشرار انجام داد.
اما گروه های کوچک اشرار هنوز در مناطق جنوبی پنجاب حضور دارند و هر از گاهی دست به اقداماتی علیه نیروهای مسلح پاکستان می زنند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها