رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287166

آغاز به کار بطحایی در وزارت آموزش و پرورش

ساعت 24- سید محمد بطحایی پس از کسب رای اعتماد از مجلس نشینان از روز گذشته کار خود را در وزارت آموزش و پرورش آغاز کرد.

سید محمد بطحائی
پس از بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی رییس دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی در نهایت روز گذشته ۲۹ تیرماه تکلیف سکانداری وزارت خانه ها مشخص شد.


سکاندار وزارت عریض و طویل آموزش سید محمدبطحایی توانست از مجموع ۲۸۸ رای تعداد ۲۳۸ رای موافق کسب کند. تنها ۳۵ تن از نمایندگان مخالف حضور وی در وزارت آموزش و پرورش بودند و ۱۳ نماینده نیز رای ممتنع داده اند.

به گفته مسئول دفتر سید محمد بطحایی در وزارت آموزش و پرورش، بطحایی پس از کسب رای اعتماد راهی وزارت آموزش و پرورش شده است و کار خود را از روز گذشته آغاز کرده است.

سید محمد بطحایی متولد ۱۳۴۲ در تهران است. او در سال ۱۳۶۰ دیپلم خود را در رشته علوم تجربی گرفت و در سال ۱۳۶۱ مصادف با انقلاب فرهنگی، وارد اولین دوره مراکز تربیت معلم شد. سید محمد بطحایی دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی آموزشی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مدیریت مالی است. او در مهرماه سال ۶۲ خدمتش را در آموزش و پرورش شروع کرد.

پیش از این سید محمد بطحایی رئیس مرکز ملی نظارت راهبردی سازمان برنامه و بودجه کشور و سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش بعد از استعفای علی اصغر فانی و پیش از آن قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم بوده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها