رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287431

مادر آتنا: قاتل دخترم را خودم اعدام می کنم | جزئیات محاکمه قاتل آتنا

ساعت 24-مادر آتنا اصلانی با تاکید بر اعدام قاتل دختر 7 ساله اش، می گوید: خودم طناب دار را گردن اسماعیل رنگرز می اندازم. مادر دختر پارس آبادی بخشش قاتل آتنا را غیرممکن می داند... محاکمه قاتل آتنا، به زودی در دادگاه کیفری استان اردبیل برگزار می شود.

25
قاتل آتنا اصلانی دختربچه ۷ ساله اهل پارس آباد مغان شنبه چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل در برابر قضات پای میز محاکمه می‌نشیند.

ایران نوشت: دادستان پارس آباد با صدور کیفرخواستی از دادگاه خواستار مجازات اعدام برای این جنایتکار شده و مادر آتنا اعلام کرده هرگز حاضر به گذشت از قاتل فرزندش نیست و در مراسم اجرای حکم اعدام باید طناب را به گردن قاتل بیندازد.

28 خرداد امسال خبر گم شدن دختر 7 ساله‌ای به نام «آتنا» در شبکه‌های مجازی منتشر شد. براساس اظهارات پدر دستفروش این دختر خردسال، او برای رفتن به خانه، پدر را ترک کرده و هرگز به خانه نرسیده بود. تحقیقات پلیسی و جست و جوهای محلی ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت حدود 22 روز از این اتفاق، خانواده رنگرز محله که به‌عنوان مظنون پرونده دستگیر شده بود جسد متلاشی شده دخترک را در بشکه‌ای در پارکینگ خانه و درون سرکه پیدا کردند. به این ترتیب اسماعیل مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد برای سرقت طلاهای آتنا، او را ربوده و آنقدر دستش را روی دهان او فشرده تا نفس دخترک بند آمده است.

با توجه به بازتاب گسترده این جنایت و حساسیت ماجرا، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه انجام شد و در حالی که قاتل آتنا به قتل دو زن دیگر نیز اعتراف کرده است اما پرونده قتل این دختر به صورت مجزا در دستور رسیدگی و محاکمه قرار گرفته است. با تکمیل تحقیقات این پرونده، صدور کیفرخواست قتل آتنا اصلانی و پایان بررسی‌های جامع قضات دادگاه کیفری استان، متهم روز شنبه این هفته برای محاکمه در برابر قضات دادگاه کیفری یک استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها