رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287497

ادعای رسانه‌های خارجی

مذاکره استقلال با سرمربی اخراجی کره جنوبی

ساعت 24- نتایج ضعیف استقلال در آغاز لیگ هفدهم بار دیگر شایعات فراوانی پیرامون تغییرات روی نیمکت رهبری این تیم را نقل محافل داخلی و حتی خارج از ایران کرد.

اولی اشتیلیکه
ورزش سه نوشت: ناکامی‌های ادامه‌دار علیرضا منصوریان در استقلال آن هم با تمام ریخت و پاش‌هایی که او در تابستان برای تقویت تیم انجام داد بازتاب بسیار بدی داشت تا جایی که شایعه برکناری او و حضور یک مربی خارجی سرشناس روی نیمکت رهبری استقلال به یکی از سوژه‌های جالب توجه رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شد.


در میان تمام نام‌ها و شایعاتی که پیرامون گزینه‌های خارجی برای جانشینی منصوریان به گوش رسید یک نام آلمانی بیشتر از هر کس دیگری سرو صدا داشت تا جایی که توجه رسانه‌های معتبر قاره چه در شرق چه در غرب را به خود جلب کرد. اولی اشتیلیکه سرمربی ناکام کره جنوبی که یکی، دو ماه قبل بعد از شکست برابر قطر از سمت خود اخراج شد نامی بود که برای جانشینی منصوریان مطرح شد، گرچه این شایعه بلافاصله از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد.


با وجود این تکذیب‌های رسمی اما رسانه‌های خارجی این شایعه را حسابی مورد توجه قرار دادند تا جایی که بعد از خبرگزاری یونهاپ و چند رسانه معتبر دیگر کره جنوبی که استقلال تهران را مقصد بعدی اشتیلیکه آلمانی دانستند سایت معتبر استاد الدوحه نیز به نقل از همین رسانه‌ها مدعی شد مذاکرات اولیه باشگاه سرشناس ایرانی با سرمربی آلمانی و ناکام انجام شده است و هیچ بعید نیست اولی سرمربی استقلال شود.


بدون شک در شرایط فعلی که استقلال برای بازگشت به روزهای طلایی و قرار گرفتن در زمره مدعیان قهرمانی نیاز به آرامش دارد شایعه همکاری احتمالی باشگاه با مربی ناکام آلمانی کره جنوبی می‌تواند بدترین شایعه ممکن در محافل فوتبالی داخلی برای منصوریان و شاگردانش باشد. اولی اشتیلیکه آلمانی در حالی نامش به عنوان گزینه اول جانشینی منصوریان نقل محافل شده است که یکی از ضعیف‌ترین گزینه‌های خارجی برای حضور احتمالی در نیمکت استقلال محسوب می‌شود.


او برخلاف نام بزرگی که دارد از کارنامه بسیار ضعیفی بهره می‌برد و تنها موفقیت او در یکی، دو دهه گذشته را می‌توان نایب قهرمانی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در استرالیا نامید که با قرعه‌ای نسبتا بهتر از سایر مدعیان توانست جواز حضور در فینال را به دست آورد. اشتیلیکه با تیم پرستاره کره در یک سال گذشته ضعیف‌ترین نتایج را کسب کرد که آخرین آن شکست ۳-۲ به قطر بحران زده در دوحه بود تا ببرهای شرق در آستانه حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از ۹ دوره حضور متوالی قرار بگیرند.


پیرمرد آلمانی که از سال ۲۰۰۸ وارد فوتبال حاشیه خلیج فارس و باشگاه‌های قطری شد در کارنامه مربیگری خود ضعیف‌ترین نتایج را به ثبت رساند و در دوران سه ساله هدایت تیم ملی کره نیز به یکی از منفورترین مربیان در بین فوتبالدوستان آرام کره‌ای تبدیل شد؛ مردی که در برقراری ارتباط با ستاره‌های خود دچار مشکلات زیادی است و از آن مهم‌تر با اخلاق خاصی که آلمانی‌ها دارند همواره در تیررس حواشی و اختلاف با بازیکنان قرار دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها