رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287709

تظاهرات ضدترامپ در آریزونا به خشونت کشیده شد+عکس

ساعت24-گروهی از معترضان به سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در ایالت «آریزونا» تظاهرات برپا کردند و پلیس به سمت آنها گاز اشک آور پرتاب کرد.

65456
صدها معترض به سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در «آریزونا» تظاهرات برپا کردند و این اعتراضات با ورود پلیس به خشونت کشیده شد و مأموران پلیس به سمت معترضان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.

شبکه راشاتودی گزارش کرد، تظاهرات علیه رئیس‌جمهور آمریکا در شهر «فونیکس» ایالت آریزونا با ورود پلیس به خشونت کشیده شد و برخی معترضان نیز به سمت مأموران، اشیاء و بطری پرتاب کردند.

بنا بر این گزارش، صدها معترض آمریکایی در مقابل مرکز کنوانسیون فونیکس که پیشتر ترامپ برای هوادارانش سخنرانی کرده بود تجمع کردند که به دنبال پرتاب گاز اشک‌آور پراکنده شدند.

سخنگوی اداره پلیس فونیکس اعلام کرد: «افرادی در میان جمعیت شروع به پرتاب کردن سنگ و بطری به سمت پلیس کردند. آنها همچنین گاز اشک‌آورهایی در محل پرتاب کردند».

وی ادامه داد: «پلیس نیز با پرتاب گلوله‌ها و گاز فلفل به معترضان پاسخ داد تا جمعیت را متفرق کند وخشونت‌ها را متوقف کند».

طبق این گزارش، بعد از آنکه پلیس معترضان را متفرق کرد، گروهی با پرچم‌هایی که حاوی مطالبی علیه ترامپ بود، به خیابان آمدند و سپس پلیس ضدشورش به سمت معترضانی که علیه ترامپ شعار می‌دادند، حرکت کرد و آنها را وادار کرد که صحنه را ترک کنند.

از زمان انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، موجی از اعتراضات به عملکرد وی در سراسر این کشور آغاز شد.

اخیراً نیز طرفداران جنبش سفیدبرترپندارها در «شارلوتسویل» ایالت ویرجینیا تظاهراتی را برپا کردند که در پی تظاهرات مخالفان نژادپرستی، با خشونت‌هایی همراه بود اما ترامپ هر دو طرف تظاهرات را مقصر شناخت و همین مسئله اعتراضات گسترده ای را علیه ترامپ به همراه داشت.

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهد که محبوبیت دونالد ترامپ در آمریکا به زیر 40 درصد کاهش یافته است.

برخی از نمایندگان کنگره لوایحی را برای بررسی سلامت روان ترامپ ارائه کرده‌اند تا بتوانند با اثبات عدم سلامت روان وی، موجبات کناره‌گیری وی از سمت ریاست‌جمهوری آمریکا را فراهم آورند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها