رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287749

آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک رفاه کارگران

ساعت24-رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در تشریح آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک رفاه کارگران استان خراسان شمالی گفت: به دستور بازپرس پرونده دومین متهم بازداشت شد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی آخرین جزئیات اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک رفاه کارگران استان خراسان شمالی را تشریح کرد و گفت: دومین متهم این پرونده به دستور بازپرس بازداشت شده است.

وی با اعلام اینکه متهمان با استفاده از رمزهای جعلی اقدام به جابجایی وجه از حساب‌های بین بانکی می‌کردند، افزود: تاکنون مبلغ ۴۷ میلیارد ریال از حساب‌های بین بانکی برداشت شده و احتمال افزایش مبلغ اختلاس نیز وجود دارد.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: این فرد با استفاده از زمان لازم برای جابجایی پول‌ها به انتقال وجوه به حساب شخصی خود اقدام می‌کرده و این چرخه درجریان بوده است تا اینکه بازرسی بانک با ورود به حساب‌ها متوجه ناهماهنگی بین حساب‌ها و کسر موجودی می‌شود.

قدرتی اضافه کرد: با اطلاع موضوع به رئیس شعبه پرونده‌ای دراین خصوص در دادسرا تشکیل و با دستور دادستان کارمند متخلف بازداشت شد.

وی افزود: طبق تحقیقات بعمل آمده و بازرسی‌های انجام شده شب گذشته به دستور بازپرس پرونده یکی دیگر از همدستان متهم دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ادامه داد: به دستور دادستان در اقدامی پیشگیرانه تا کنون بیش از ۸ میلیارد تومان ازاموال منقول و غیرمنقول متهم ضبط شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها