رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 287837

پیغام مهم کارلوس کی روش برای علیرضا منصوریان

ساعت24-یکی از دعوت شدگان از استقلال به تیم ملی امیدنورافکن است که در هفته های اخیر علیرضا منصوریان نشان داده بود از عملکرد او در ترکیب استقلال راضی نبوده است.

نورافکن که فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی استقلال منصوریان بود در 5 هفته آغازین لیگ هفدهم وضعیت متفاوتی نسبت به فصل قبل در ترکیب آبی پوشان داشت.

منصوریان پس از آنکه از عملکرد نورافکن در دیدار مقابل استقلال خوزستان راضی نبود او را دقیقه 64 از زمین بیرون کشیده بود. هفته بعد نورافکن مقابل تراکتور در ترکیب استقلال قرار گرفت اما باز هم منصوریان از عملکرد او رضایت نداشت و در نهایت او را در دیدار هفته چهارم مقابل سایپا نیمکت نشین کرد و از مجتبی جباری در ترکیب تیمش استفاده کرد.

در دیدار روز گذشته مقابل پدیده منصوریان دوباره از نورافکن از ترکیب تیمش استفاده کرد اما این بار نیز او را دقیقه 56 بیرون کشید در شرایطی رفتارش کنار زمین مشخص بود به هیچ عنوان از نورافکن رضایت نداشته است. نورافکن در همین 5 هفته آغازین لیگ هفدهم بیش از لیگ شانزدهم از ترکیب استقلال بیرون کشیده شد و در کمترین زمان ممکن برای استقلال به میدان رفت اما با این حال برای اولین بار از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد تا مشخص شود بر خلاف منصوریان سرمربی تیم ملی طور دیگری نورافکن را بررسی کرده و او را در حد حضور در تیم ملی دیده است.

رفتار منصوریان در قبال دیگر هافبک دفاعی استقلال روزبه چشمی در این هفته ها کاملا متفاوت بود و او در هر دیدار استقلال 90 دقیقه در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت. شاید تصور می شد در نهایت او تنها به تیم ملی دعوت شود اما کی روش نورافکن را هم به تیم ملی دعوت کرد تا پیام مهمی به سرمربی استقلال دهد و مشخص شود نگرش او نسبت به نورافکن کاملا متفاوت با منصوریان بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها