رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287882

گروگانگیری 960 میلیون تومانی از تهران تا گلستان

ساعت24-رئیس پلیس گلستان گفت: عامل گروگانگیری 960 میلیون تومانی که جوان 20 ساله را از تهران به گلستان آورده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی اکبرجاویدان گفت: رسیدگی به این اختلاف حساب و آدم ربایی زمانی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت که جوانی حدودا ۲۰ ساله با مراجعه به ماموران کلانتری ۱۱ آزادشهر اظهار داشت، توسط چند نفر از تهران به مقصد استان‌های شمالی ربوده شده است.

وی افزود: این جوان در اظهارات خود عنوان کرد، عمویش یکی از حجره داران میدان میوه و تره بار در تهران است وطی این مدت با یکی از فروشندگان بزرگ میوه در گلستان در ارتباط بوده در حالی که بین این دو، اختلاف حساب شکل گرفت، توسط افراد ناشناس ربوده شده و پس از انتقال به آزادشهر و نگهداری در محلی ناشناس، در شهرر‌ها شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در پی این شکایت و همچنین وصول نیابت قضایی از دادسرای ناحیه ۲۷ تهران مبنی بر فقدان این جوان که برادرزاده فروشنده و حجره دار در تهران بود، بلافاصله پیگیری موضوع توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آزادشهر جهت شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی آغاز شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، ماموران موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت عامل اصلی این گروگانگیری را در یکی از میادین شهرستان آزادشهر با شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که با طرف معامله خود در تهران اختلاف حساب داشته و چون آن‌ها در قبال اختلاف خود خودروی وی را نگه داشته بودند، او نیز با همکاری چند نفر از دوستان خود اقدام به این آدم ربایی کرده است.

سردار جاویدان گفت: متهم همچنین عنوان کرد با انتقال این جوان به گلستان طی تماس تلفنی از طریق گوشی وی در خواست مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان وجه نقد از عمویش را کرده و در حالی که عرصه را با حضور پلیس در صحنه تنگ دیده اقدام به ر‌ها سازی گروگان کرده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها