رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 287892

انگشت اتهام ترامپ بار دیگر رسانه ها را نشانه گرفت

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توییتری مدعی شد که سخنان وی در مورد حوادث شارلوتزویل ویرجینیا به طور منصفانه پوشش خبری داده نشده است.

ترامپ
style="text-align:justify">وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: شب گذشته در فینیکس چیزهایی از حرفهایم در مورد شارلوتزویل خواندم که رسانه های جعل کننده اخبار به طور منصفانه پوشش خبری نداده بودند. مردم موضوع را گرفتند!

این در حالی است که انتقادهای ترامپ از رسانه های خبری در جریان گردهمایی هواداران وی در شهر فینیکس ایالت آریزونا در شامگاه سه شنبه، بسیاری از روزنامه نگاران را از بابت امنیت جانی شان به هراس انداخته و ادعای تحریک خشونت علیه خبرنگاران از سوی رئیس جمهوری آمریکا مطرح شده است.
ترامپ همچنین در انتقادهای امروز خود، 'جف فلیک' سناتور آریزونا را بی نصیب نگذاشت و وی را به نشان دادن ضعف در زمینه کنترل مرزی و جرم و جنایت متهم کرد.
رئیس جمهوری آمریکا در جریان گردهمایی آریزونا به طور مستقیم به نام این سناتور جمهوریخواه اشاره ای نکرد، اما به روشنی از عملکرد وی ابراز ناخشنودی کرد.
ترامپ همچنین در توییت دیگر در روز جاری (چهارشنبه) از جمهوریخواهان سنا خواست از شر مقررات فیلی باستر رها شوند. وی در گذشته نیز خواستار لغو مقررات فیلی باستر شده بود.
براساس قانون مجلس سنا، بحث در مورد یک طرح در این مجلس حد زمانی ندارد و این قانون عملا به منظور جلوگیری از به رای گذاشته شدن لایحه‌، قانون یا هر اقدامی که نمایندگان در حال تبادل نظر در مورد آن هستند، استفاده می‌شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها