رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 290331

مسئولان بارسلونا دروغ گفتند؟

ساعت 24- اظهارات یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا در رابطه با فیلیپه کوتینیو خیلی زود توسط باشگاه لیورپول تکذیب شد.

بارسلونا
div>

به گزارش آس، نشست خبری آلبرت سولر (مدیرکل بارسلونا) و روبرت فرناندس (مدیر ورزشی بارسلونا) در بارسلونا خیلی زود با پاسخ سریع باشگاه لیورپول همراه شد. باشگاه انگلیسی اعلام کرد درخواست ۲۰۰ میلیون یورو برای فیلیپه کوتینیو کذب محض است و هرگز برای مهاجم برزیلی قیمت گذاشته نشده است.

این باشگاه تاکید کرد در طول تابستان درهایش را به روی بارسلونا باز نکرده و هرگز قصد فروش کوتینیو را نداشته است. همچنین با هیچ باشگاهی درمورد او مذاکره نکرده است.

ساعاتی پیش سولر در رابطه با عدم موفقیت بر جذب مهاجم برزیلی گفت: باشگاه لیورپول برای اجازه انتقال این بازیکن خواهان ۲۰۰ میلیون یورو بود و بارسلونا آن را غیر منطقی دانست و از امضای قرارداد با کوتینیو منصرف شد.

اظهارات بارسلونا کاملا با بیانه لیورپول متفاوت بود. باشگاه آبی اناری ها اعلام کرد ساعت ۲۲ جمعه با لیورپول تماس گرفته است و صحبت با ۲۰۰ میلیون یورو شروع شده است. با این حال مشخص نیست چه کسی با باشگاه انگلیسی تماس گرفته است و و چه کسی پاسخ داده است. تیم کاتالانی به این موضوع اشاره نکرد.

سران بارسا پیش از این اظهارات مبهمی در رابطه با فروش نیمار، خرید بازیکن و تمدید قرار داد لیونل مسی ارائه داده بودند و هرگز سخنانشان به واقعیت نپیوست. به نظر می‌رسد آبی‌اناری‌ها برای توجیه ناکامی‌شان در جذب بازیکن برای جایگزینی نیمار مجبور شدند چنین سخنانی را بر زبان بیاورند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها