رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 290398

شناسایی مخفیگاه باند تهیه و توزیع کریستال در مشهد

ساعت 24-ماموران پلیس مواد مخدر خراسان رضوی مخفیگاه تولیدکنندگان مواد مخدر از نوع کریستال را شناسایی و متهمان را دستگیر کردند.

2
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تربت حیدریه در یک عملیات گسترده با دستگیری دو قاچاقچی و بازرسی اتوبوس مسافربری ۱۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: دومین محموله مواد مخدر به وزن ۵۳ کیلوگرم تریاک نیز به طور همزمان توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس در بازرسی از خودروی پژو پارس که از زابل عازم مشهد بود، کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر شدند.

دومین محموله مواد مخدر در مسیر قاچاق از استان‌های جنوبی به مشهد و دیگر شهرهای شمالی کشور توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار و در بازرسی از یک دستگاه کامیون با کشف ۲۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی با ۲۵ و ۳۸ ساله به نتیجه رسید.

اما ضربه نهایی پلیس در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی مشهد در کلانتری نجفی و با هماهنگی مقام قضایی وارد شد و پلیس خانه مسکونی که در محدوده بلوار هاشمیه مشهد به لانه عاملان تهیه و توزیع کریستال تبدیل شده بود را مورد پاکسازی قرار دادند.

وی ادامه داد: در این عملیات دو زن و سه مرد جوان که از مجرمان سابقه دار بودند در حالی دستگیر شدند که مقادیری مواد مخدر صنعتی موجود در محل و مقداری مشروبات الکلی را داخل چاه خانه ریخته بودند.

فرمانده پلیس خراسان رضوی در خصوص ردزنی این محموله های مواد افیونی و دستگیری ۱۱ تن از عاملان قاچاق مواد مخدر به مشهد گفت: تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها