رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 290975

آلمان و آمریکا خواهان تحریم کره شمالی شدند

ساعت24 -صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا با محکوم کردن آزمایش هسته ای کره شمالی، از سازمان ملل خواستند تا هرچه سریعتر با وضع تحریمهای سختگیرانه تر علیه پیونگ یانگ موافقت نماید.

کره شمالی و آمریکا
div>صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا با محکوم کردن آزمایش هسته ای کره شمالی، از سازمان ملل خواستند تا هرچه سریعتر با وضع تحریمهای سختگیرانه تر علیه پیونگ یانگ موافقت نماید.

سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ضمن محکوم کردن آزمایش هسته ای کره شمالی، از سازمان ملل خواستند تا هرچه سریعتر با وضع تحریمهای سختگیرانه تر علیه پیونگ یانگ موافقت نماید.

«استفان سیبرت» با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سران دو کشور آلمان و آمریکا در یک تماس تلفنی «متفقاً بر این نکته تأکید کردند که آزمایش یک بمب هیدروژنی به معنای اقدام جدید و غیرقابل قبول دولت کره شمالی برای ایجاد تنش است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا این دیدگاه را مطرح کردند که جامعه بین المللی باید به اِعمال فشار بر دولت کره شمالی ادامه دهد و شورای امنیت سازمان ملل نیز باید هرچه سریعتر تحریمهای بیشتر و سختگیرانه تری [علیه پیونگ یانگ] وضع نماید».

صدراعظم آلمان همچنین به رئیس جمهور آمریکا گفت که «این کشور برای وضع تحریمهای سختگیرانه تر اتحادیه اروپا علیه کره شمالی تلاش خواهد کرد و هدف از این اقدامات را منصرف ساختن کره شمالی از نقض حقوق بین الملل و دستیابی به راه حلی صلح آمیز برای این تعارض خواند».

منبع:مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها