رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 292210

بازگشت به حساب ۱۰۰ امام برای حل مشکل مسکن نیازمندان

ساعت24-وزیر راه و شهرسازی از عملیات احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خانه ملت، عباس آخوندی با بیان اینکه بخشی از افرادی که برای تامین مسکن خود با مشکل روبه‌رو هستند، گروه‌های کم درآمد جامعه هستند، افزود: این گروه‌ها یا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند یا تحت پوشش سازمان بهزیستی و یا تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و تعداد بسیار کمی نیز تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وقتی طرح مسکن مهر آغاز شد قرار بود تنها مسئله گروه‌های کم درآمد را حل کند اما کسانی در این طرح ثبت نام کردند که به هیچ وجه مشمول آن نبودند از این رو، ما به جای اینکه دوباره یک صف بی‌جهت درست کنیم، آمده‌ایم به سازمان‌هایی که وظایف اجتماعی دارند اعلام کرده‌ایم که خودتان مشکل مسکن گروه‌های تحت پوشش را حل کنید.

وی افزود: کاری که ما می‌توانیم به عنوان دولت انجام دهیم این است که برای ساخت این واحدهای مسکونی تسهیلات و زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهیم و معتقدیم امام خمینی (ره) برای همین گروه این بنیاد را تاسیس کردند و از این رو به فرمان و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) برگشته‌ایم و بنیاد مسکن را برای حل این مشکل محور قرار داده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خبر خوشی که برای گروه‌های کم درآمد داریم این است که سالی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در برنامه داریم و امسال احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی اول را برای گروه‌های کم درآمد عملیاتی خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها