رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 293110

مطمئن هستم که امسال قهرمان آسیا می شویم/ تعویض هایی برانکو طلایی است

ساعت24-رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما شخصیت قهرمانی در آسیا را دارد و به طور حتم به این عنوان دست می یابیم.

جعفر کاشانی درباره صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان باور کردند که توانایی قهرمانی در آسیا را دارند. همچنین تیم ما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و هواداران می تواند روند رو به رشد خود را در آسیا تداوم ببخشد.

هوای گرم ابوظبی عامل بازدارنده برد برابر الاهلی نبود

او ادامه داد: شرایط آب و هوایی و گرما عوامل بازدارنده در برد تیم ما برابر الاهلی عربستان نبودند. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و در نهایت توانستند از سد حریف عربستانی خود عبور کنند.

برانکو برای هر بازی تاکنیک خاص خود را دارد

کاشانی درباره تعویض های طلایی برانکو در بازی با الاهلی عربستان گفت: برانکو مربی با دانشی است و برای هر بازی تاکنیک خاص خود را دارد. سرمربی پرسپولیس با توجه به شرایط آب و هوایی ابوظبی تصمیم گرفت که سیستم بازی را تغییر بدهد تا تیم به موفقیت برابر حریف عربستانی خود دست یابد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اخراج کامیابی نیا بیان کرد: اتفاقات در فوتبال قابل پیش بینی نیست و کامیابی نیا در یک لحظه دچار اشتباه شد و خطای شدیدی بر روی بازیکن الاهلی مرتکب شد و از بازی اخراج شد.

تیم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

او درباره بازی با الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم الهلال تغییراتی نسبت به مرحله گروهی داشته است و کادر فنی تیم باید تاکنیک خاصی برای این بازی در نظر بگیرد تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. همچنین بازیکنان باورشان شده است که می توانند قهرمان آسیا شوند و پتانسیل لازم هم برای قهرمانی در آسیا را داریم.

کاشانی درباره میزبانی از الهلال عربستان در کشور ثالث بیان کرد:بازی در هر زمینی مهم نیست و بازیکنان پرسپولیس در هر ورزشگاهی می توانند تیم الهلال را شکست بدهند. با وجود اینکه آب و هوای ابوظبی برای بازیکنان عربستان بهتر بود اما بازیکنان ما فعل خواستن را صرف کردند و الاهلی عربستان را شکست دادند.

بازی با الهلال در دبی به نفع تیم ما است

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره درخواست پرسپولیسی ها برای میزبانی از الهلال در دبی بیان کرد: دبی بخشی از خاک ایران محسوب می شود و ایرانی های زیادی در این شهر حضور دارند. براین اساس بازی با الهلال در دبی به نفع تیم ما است.

او درباره زمان پرداخت پاداش صعود بیان کرد:ایجاد شور و نشاط در میان هواداران بزرگترین پاداش است. البته پاداشی هم برای صعود به نیمه نهایی برای بازیکنان در نظر گرفتیم که پاداش را در زمان مقرر به آنها می دهیم.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس دارای شخصیت قهرمانی است و به طور حتم این تیم می تواند قهرمان آسیا شود.

باشگاه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها