رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 294077

رسانه‌های روس: رهبر ایران، به آمریکا هشدار داد

ساعت24 -رسانه های روسی نوشتند: رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنان روز یکشنبه خود، در مورد پیامدهای اقدامات نادرست آمریکا در برابر برجام به واشنگتن هشدار داد.

رهبر انقلاب
div align="right">رسانه های روسی نوشتند: رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنان روز یکشنبه خود، در مورد پیامدهای اقدامات نادرست آمریکا در برابر برجام به واشنگتن هشدار داد.

*** خبرگزاری اسپوتنیک:

به گزارش ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: تهران، واشنگتن را از هر گونه اقدام نادرست در مورد برجام برحذر داشت.

این خبرگزاری به نقل از رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ملت ایران محکم سرپای خود ایستاده است و تمامی اقدامات نادرست در باره برجام، پاسخ مناسب جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

رسانه روسی افزوده است: آمریکا پیشتر در رابطه با برنامه موشکی ایران 18 سازمان و شهروند این کشور را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: تهران این اقدام واشنگتن را محکوم و اعلام کرد که تحریم هایی را در مورد شهروندان و شرکت های آمریکایی وضع می کند. پارلمان ایران هم 520 میلیون دلار برای طراحی برنامه موشکی در پاسخ به تحریم ها اختصاص داد.

*** شبکه راشاتودی:

شبکه تلویزیونی راشاتودی هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی نوشت: رهبر عالی ایران اعلام کرد که تهران به هر گونه اقدام نادرست علیه برجام پاسخ خواهد داد.

رسانه روسی به نقل از سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای گفت: ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت نادرست نظام سلطه در مورد برجام، با واکنش مناسب برخورد خواهد شد.

راشا تودی همچنین خاطرنشان کرد: امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرده، ایران سوپربمبی در اختیار دارد که با نیروی داخلی ساخته شده و قدرت تخریب آن بالاتر از بمب آمریکایی GBU-43 است.

*** آنلاین روزنامه ایزوستیا:

روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو در پایگاه اینترنتی به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: ایران برای پاسخ به هر اقدام نادرستی در باره برجام آمادگی دارد.

رسانه روسی نوشت: برجام سال 2015 بین ایران با آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین برای لغو تحریم ها در ازای توافق با تهران برای خودداری از غنی سازی اورانیوم در سطح تولید سلاح هسته ای به دست آمد.

ایزوستیا افزود: با این وجود، آمریکا بسته جدیدی از تحریم ها را وضع کرد و نام 18 سازمان و شهروند ایرانی را به فهرست تحریم افزود.

*** پولیت اینفو:

سایت اینترنتی روسی پولیت اینفو هم با بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، خاطرنشان کرد: رهبر جمهوری اسلامی به آمریکا هشدار داد که از هر گونه اقدام نادرست در مورد برجام بپرهیزد.

رسانه روسی نوشت: آیت الله خامنه ای هشدار داد، ایران به اقدامات غلط در مورد برجام پاسخ مناسب خواهد داد.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها