رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294180

فردا نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام میشود

ساعت 24-مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: فردا، سه شنبه ۲۸ شهریور ماه نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ اعلام می‌شود.

حسین توکلی گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ فردا سه شنبه ۲۸ شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: لازم است داوطلبان برای اطلاع از زمان ثبت‌نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با اشاره به قرار گرفتن نتایج به روی سایت سازمان سنجش کشور تصریح کرد: نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ اعم از رشته‌های تحصیلی با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها صرفا با اعمال سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و همچنین معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته‌های نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی آزمون مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان آزمون قرار گرفته اند، باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و موسسات عالی زیربط مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر یک از کد رشته محل‌ها در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش و مشخص شده مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که موسسه محل قبولی، برنامه خاصی برای ثبت نام اعلام نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای شنبه، اول و یا یکشنبه دوم مهرماه با به دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها