رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294494

آیت‌الله دری نجف‌آبادی مطرح کرد

بررسی طرح افزایش کمیسیون‌های مجلس خبرگان در اجلاسیه امروز / پنجشنبه؛ دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری

ساعت24-عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: طرح تبدیل کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان به سه کمیسیون مجزا در جلسه امروز مطرح شد که اگر در جلسه بعدازظهر نیز به تصویب برسد ۶ کمیسیون مجلس خبرگان به ۸ کمیسیون تبدیل می‌شود.

++852330
style="text-align: justify;">آیت‌الله دری نجف‌آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان طی مصاحبه‌ای با اشاره به دستورات جلسه اجلاسیه سوم مجلس خبرگان در دور پنجم، که صبح امروز مراسم افتتاحیه آن آغاز شد، اظهار کرد: در اجلاسیه امروز پس از نطق ریاست مجلس خبرگان ۶ نفر از نمایندگان نیز نقطه‌نظرات خود را در خصوص مسائل منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی ارائه کردند؛ همچنین ۸ نماینده نیز برای تدوین بیانیه پایانی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پیرامون موضوع نفوذ و مسائل جانبی آن سخنرانی کرد.

دری نجف‌آبادی با اشاره به سایر دستورات جلسه امروز خبرگان گفت: طرح تبدیل کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان به سه کمیسیون مجزا در جلسه امروز مطرح شد که اگر در جلسه بعدازظهر نیز به تصویب برسد ۶ کمیسیون خبرگان به ۸ کمیسیون تبدیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه در جلسه فردا نیز ادامه دستور جلسات بررسی خواهد شد گفت: فردا عصر بیانیه پایانی اجلاسیه خبرگان که مقدمات آن فراهم شده و شامل مسائل مختلف از جمله برجام، عراق یکپارچه و توطئه‌های امریکایی و صهیونیستی خواهد بود قرائت می‌شود.

وی افزود: محور اصلی این بیانیه فراهم آوردن بستر‌هایی برای پیروی از دستورات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: پس‌فردا نیز نمایندگان مجلس خبرگان به زیارت مرقد مطهر امام راحل و شهدا خواهند رفت و پس از آن با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها