رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294503

جزئیات عرضه گوشت و مرغ برای هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد

ساعت24-مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات‌های مذهبی در ماه محرم به قیمت تنظیم بازاری توزیع می‌شود و در صورت لزوم برای کنترل قیمت‌ها از ذخایر این شرکت استفاده می‌شود.

++852330
style="text-align:justify">یوسف جلوخانی اظهار کرد: سه نقطه عرضه عمده گوشت قرمز منجمد و گرم و گوشت مرغ به صورت تنظیم بازاری در سطح شهر تهران از جمله تهرانپارس در شرق، مجتمع هشت شهریور در غرب و جاده قدیم کرج و شهرآرا در مرکز پایتخت پیش‌بینی شده که برای هیات‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های ویژه ماه محرم این محصولات پروتئینی را به قیمت تنظیم بازاری عرضه می‌کنند و هیات‌های مذهبی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از سازمان تبلیغات اسلامی به میزان سهمیه‌ای که برای آنها مشخص می‌شود نیازمندی خود را از این طریق اعلام کنند.

وی افزود: قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد در ماه محرم برای هیات‌های مذهبی، تکایا و دسته‌ها در صورت نیاز بازار به صورت تنظیم بازاری برای مردم کیلویی ۵۷۰۰ تومان است. همچنین هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم آسیای میانه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گرم استرالیایی کیلویی ۳۳ هزار تومان به صورت لاشه کامل و نیم شقه است که البته در بسته‌بندی شده با برچسب به قیمت ۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: گوشت منجمد نیز در سردخانه ۲۳ هزار تومان برای ران و ۲۲ هزار تومان برای سردست است که قیمت آن برای تحویل در مراکز عرضه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان اضافه می‌شود.

جلوخانی اعلام کرد: وضعیت بازار گوشت مرغ با توجه به میزان جوجه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان و کشور مناسب است و قیمت به حد تعادل رسیده است؛ به گونه‌ای که متوسط قیمت استان برای گوشت مرغ به کیلویی ۷۵۰۰ رسیده است.

وی تصریح کرد: نگران کاهش قیمت گوشت مرغ در مهرماه هستیم که در این صورت از تولیدکنندگان، تشکل‌های مرغداری، زنجیره‌های تولید و ... این محصول را به نرخ تنظیم بازاری کیلویی ۶۴۰۰ تومان به صورت شیرین پک شده و کیلویی ۶۸۰۰ تومان خط دو را خریداری می‌کنیم و در صورت نیاز بازار نیز آمادگی عرضه گوشت مرغ در همه مراکز عرضه را داریم. اما هیچ نگرانی برای ماه محرم با توجه به وضعیت تولید و تامین محصولات پروتئینی وجود ندارد.

انتهای پیام

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها