رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294581

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

رعایت حقوق شهروندان توسط هیات های مذهبی عمل به تعالیم عاشورا است

ساعت 24- دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) با بیان اینکه توجه به ایمنی در نصب داربست هایی که از سوی هیات های عزاداری نصب می‌شود، رعایت حقوق شهروندی است، گفت: هیات های مذهبی فراموش نکند رعایت حقوق شهروندان توسط آنها عمل به تعالیم عاشورا است.

دکتر عیسی علیزاده
div>
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر علیزاد بااشاره به اینکه بعضی از داربست‌هایی که از سوی هیات‌های عزاداری نصب می‌شود، استاندارد نیست، ادامه داد: به دلیل عدم برخورداری از استاندارد لازم این داربست‌ها ایمن نیست بنابراین توصیه می‌شود پیش از شروع ایام عزاداری هیات‌های مذهبی ایمنی داربست‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

او با تاکید براینکه با نزدیک شدن به ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) داربست‌ها و بنرهایی ازسوی هیات‌های عزاداری نصب می‌شود، ادامه داد: این داربست‌های از سوی خود هیات‌های عزاداری نصب می‌شود که با توجه عدم برخورداری از ایمنی لازم خطرات زیادی را متوجه شهروندان می‌کند.
به گفته دکتر علیزاده، علاوه بر داربست‌های فلزی، هیات‌های عزداری به منظور اطلاع رسانی از مراسم‌های خود اقدام به اکران بنرهایی می‌ کنند که لازم است درخصوص ایمنی آنها نیز توجه لازم را داشته باشند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از سقوط داربست‌ها و بنرها و ایجاد خطرات احتمالی مسولین هیات‌ها نسبت به انجام موارد ایمنی دقت و نظارت کافی را داشته باشند، افزود: با توجه به افزایش میزان رفت‌وآمد شهروندان بخصوص درروزهای عاشورا و تاسوعا رعایت موارد ایمنی می‌تواند احتمال خطرآفرینی را کاهش‌دهد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به محتوای بنرهایی که برروی این داربست‌ها نقش می‌بندد، گفت: با توجه به حساسیت محتوای بنرهای تبلیغاتی هیات‌های که به صورت خودجوش و مردمی نصب می‌شود، بهتر است به منظور تکریم جایگاه و شخصیت حضرت سید الشهدا و یاران وفادار ایشان از درج و نصب مطالب خارج از شان و مقام اهل بیت و همچنین از اکران شمایل و تصاویر نامناسب خودداری کنند.

سازمان زیباسازی شهر تهران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها