رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 294900

مورینیو: برداشتن جام اتحادیه به سود ما خواهد شد

ساعت24 -سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی در برابر برتون پرداخت. او بر این باور است که برداشتن جام اتحادیه باعث تقویت تیم های انگلیسی در رقابت های اروپایی می‌شود.

dir="RTL">منچستریونایتد در جام اتحادیه انگلیس از برتون پذیرایی کرد و توانست با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد. ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی این گونه واکنش نشان داد: بازی خوبی بود و بازیکنان انتظارات را برآورده کردند. چنین بازی‌هایی خطرناک است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. همه بازیکنان انگیزه لازم را داشتند و خوشحالم که تلاش ما جواب داد و توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

مورینیو درباره این سوال که آیا مخالف برگزاری جام اتحادیه است، این گونه پاسخ داد: جام اتحادیه یک رقابت شناخته شده و شناسامه دار در انگلیس است و ما هم باید پایبند به این رقابت باشیم اما باید این را هم گفت‌ که اگر این رقابت برداشته شود تیم های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی بهتر کار خواهند کرد و این یک واقعیت است. با این حال ما هم در جام اتحادیه به قوانین احترام می گذاریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

سرمربی شیاطین سرخ درباره بازی، گفت‌: بازی خوبی بود اما بسیار خوب بازی نکردیم. مهم کسب پیروزی بود و خوشبختانه بازیکنان ماموریت خود را انجام دادند. بر این باور هستم که بازی حرفه‌ای را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. آن چه که باعث خوشحالی من در این دیدار شد این بود که بازیکنان با نهایت جدیت بازی کردند و با وجود این که بازی سه بر صفر هم شده بود، اما باز دست از تلاش برنداشتند.

مورینیو در پایان سخنان خود به ستایش از آنتوان مارسیال پرداخت و گفت‌: مارسیال بازی به بازی در حال‌ بهتر شدن است. او می خواهد سرنوشت ساز ظاهر شود و می‌تواند به بازیکنی تاثیر گذار برای ما تبدیل شود.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها