رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 295393

کلاهبرداری 272 میلیاردی یک زن با توزیع ربع سکه تقلبی

ساعت 24-فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک کاهبردار زن با 272میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه فردی با هویت نامعلوم با مراجعه به طلافروشی‌های سطح استان اقدام به توزیع سکه‌های ربع بهار آزادی تقلبی می‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هم چنین بازبینی دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها مشخص شد متهم خانم میانسال است که با این ترفند اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

سردار مظاهری با اعلام اینکه ماموران بعد از اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی متهمه شدند، خاطر نشان کرد: متهم که کارمند یکی از ادارات شهرستان جاجرم بوده به همراه ۱۴ قطعه ربع بهار آزادی تقلبی در بسته بندی‌های مختلف در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به کلاهبرداری۲۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از طریق فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های سطح استان اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: چشمان تیز بین پلیس استان اجازه جولان را به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد و با هرگونه کلاهبرداری نیز به شدت برخورد می‌شود.

میزان

تقویم 96

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها