رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 302938

سرایدار مدرسه اسلام آباد ارومیه لحظاتی پیش دستگیر شد

ساعت 24- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سرایدار مدرسه اسلام آباد ارومیه لحظاتی پیش خبر داد.

1
style="text-align:justify"> سردار ناصر اصلانی در خصوص حوادث عصر دوشنبه در منطقه اسلام آباد ارومیه اظهارداشت: سرایدار مدرسه دخترانه اسلام آباد لحظاتی پیش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند با متخلفان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد اظهارداشت: در پی اعلام مدیر مدرسه در ساعت ۱۴ مبنی بر اینکه تعداد ۲۰۰ نفر به مدرسه حمل کردند.

سردار اصلانی اضافه کرد: در این تماس اعلام شد که توسط نیروی خدماتی مدرسه یکی از دختران پایه ۵ ابتدایی ایجاد مزاحمت شده بلا فاصله کارکنان پلیس در محل مورد نطر حاضر و مشخص شدموضوع مربوط به سه روز پیش بوده است.

وی با بیان اینکه خانواده متهم هیچ شکایتی نداشته است عنوان کرد: فقط عده ای افراد فرصت طلب حمله به مدرسه کرده و نسبت به تخریب شیشه های مدرسه افدام کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در جریان درگیری های امروز متاسفانه بخشی از اموال عمومی آسیب دیده و به سه دستگاه خودرو خسارت مالی وارد شد.

سردار اصلانی اضافه کرد:فرد مورد نطر شناسایی و توسط پلس دستگیر شده و توسط دادستان محترم و ورود قاضی ویزه موضوع در حال رسیدگی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ارومیه که همکاری خیلی خوبی با پلیس داشتند از افراد فرصت طلب که میخواهند جو این منطقه را به هم بزنند حتما مراتب را به پلیس گزارش کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها