سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

وام ضروری بازنشستگان از امروز واریز شد

وام ضروری بازنشستگان از امروز واریز شد

ساعت 24-مدير كل امور مالي صندوق سازمان بازنشستگي كشوري گفت: اولین مرحله وام ضروری بازنشستگان از امروز واریز شد.

اردیبهشت ماه سال جاری بود که ایراندخت عطاریان مدیرعامل اسبق صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند در اولویت دریافت وام قرار دارند. ۱۴ مهر ماه رئیس وقت سازمان بازنشستگی کشور از واریز وام ضروری ۲۰۰ هزار بازنشسته خبر داد.
پس از اعلام این خبر سوالات مختلفی از سوی هم وطنان بازنشسته مطرح شد .خبرنگار ساعت ۲۴ جهت پاسخگوی به این عزیزان موضوع را پیگیری و با مدیر کل امور مالی صندوق سازمان بازنشستگی گفتگو کرد.
به گفته بخشی زاده، اولین واریز از امروز آغاز شده است .این افراد کسانی هستند که در پیامک دریافتی از سوی سازمان بازنشستگی برنده مرحله اول قرعه کشی شدند.برندگان مرحله دوم نیز ماه آینده وام را دریافت میکنند.و به همین ترتیب تا پایان سال بر اساس مرحله ای که در قرعه کشی تعیین شده مبلغ مورد نظر واریز میگردد.
در سال های گذشته مبلغ وام بر اساس تعداد عائله تعیین میشد اما امسال تمام بازنشستگان مبلغ یکسان دو میلیون تومان را دریافت میکنند .ضمنا افرادی که در سال های گذشته از این تسهیلات استفاده نکرده اند در قرعه کشی انجام شده نسبت به سایرین در اولویت هستند
به گزارش سایت خبری تحلیلی ساعت ۲۴ امسال ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری دریافت میکنند .مبلغ این وام دو میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است که با اقساط ۳۶ ماهه در 7 مرحله به حسابها واریز می‌شود.کل بودجه اختصاص داده شده برای این تسهیلات 400 میلیارد تومان است.


با توجه به نظرات بینندگان ساعت 24 مبنی بر عدم دریافت وام،پیگیری مجدد توسط خبرنگار ساعت 24 انجام شد که در خبر زیر می توانید بخوانید( 5 بهمن 93)
پرداخت وام به بازنشستگان کشوری طبق برنامه ادامه دارد


با توجه به نظرا ت خوانندگان ساعت ۲۴ مبنی بر پرداخت وام به مبلغ ۱.۶ میلیون تومان به جای ۲ میلون تومان ونیز درخواست جدول زمانبندی برای پرداخت ها ی بعدی خبرنگار ساعت ۲۴ اطلاعات جدیدی کسب کرد که در لینک زیر می توانید مشاهده کنید(۹/۹/۹۳)
تمام بازنشستگان وام ۲ میلیونی در یافت کرده اند


با توجه به پرسش های خوانندگان ساعت ۲۴،مبنی بر تعیین زمان دقیق پرداخت مراحل بعدی وام،تماسی با مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری برقرار شد،نتیجه پیگیری را با کلیک بر لینک زیر می توانید ببینید(۹۳/۸/۱۴):
زمان دقیق پرداخت وام ضروری بازنشستگان به زودی اعلام می شود

با توجه به گلایه یکی از بینندگان ساعت ۲۴ مبنی بر عدم واریز وام ضرور ی مرحله اول علی رغم دریافت پیامک،خبر نگار ساعت ۲۴ این موضوع را پیگیر شد که می توانید نتیجه را در لینک زیر مشاهده کنید(93/8/21)
وام بازنشستگان باقی مانده از مرحله اول قرعه کشی آذر پرداخت می شود

نظرات

  • بدهکار ۱۳۹۳/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۳
    6 1
    باسلام وخسته نباشید مرحله سوم یعنی کدوم ماه چون میخام برا شهریه بچه م برنامه ریزی کنم لطفا دقیق جواب بدید.بسیار ممنون
    پاسخ سایت: دوست عزیز در خبر آمده است.مرحاه اول آبان-مرحله دوم آذر و مرحله سوم دی ماه
  • مجید رحمانی ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۱
    2 2
    آیا در سه مرحله به تمامی باز نشتگان ویا ثبت نام شده ها وام دو میلیونی تعلق می گیرد ؟
    پاسخ سایت: دوست عزیز این پرداخت در 7 مرحله انجام می شود. اما به تمامی بازنشستگان یا ثبت نام کنندگان تعلق نمی گیرد.فقط عزیزانی که به آنها پیامک زده شده است.همچنین کسانی که سالهای گذشته وام دریافت نکرده اند ،در اولویت هستند.
  • زهرا ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷
    1 1
    چرا اسامی را توی سایت اعلام نمی کنند
    پاسخ سایت: نتیج وام ضروری بازنشستگان در سایت سازمان بازنشستگی کشوری اعلام شده است و افراد می توانند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی شماره دفتر کل خود را وارد نموده و از نتایج مطلع شوند. آدرس سایت: WWW.CSPF.IR
  • فاظمه ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۹
    2 0
    چرا با این تورم دو میلیون تومان چی میشه
    پاسخ سایت: کل رقم 400 میلیارد تومان بوده است و با توجه به اینکه این رقم بین 200 هزار نفر تقسیم می شود به هر بازنشسته که برنده شود مبلغ 2 میلیون تومان تعلق گرفته است.
    • ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۱
      باسلام خدمت شما، چرا باید کمک هزینه ازدواج فرهنگیان اینقدر دیر پرداخت شود، ما باید به کی پناه ببریم
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۹
    1 2
    بخدا این همه انتظار کشیدم الان برنده مرحله دوم شدم نمیشد زودتر پرداختش کنید یعنی تو همین ماه اگه بدونید چقد مشکل دارم
  • خانم بازنشسته ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۰
    1 0
    سلام و عرض ادب خدمت شما زحمت کشان ساعت 24 من برنده مرحله دوم وام ضروری شده ام با توجه به اینکه از طریق سایت پیگیری کردم و متوجه برنده شدنم شدم اما با اینکه شماره موبایلم رو ثبت کرده بودم پیامک مبنی بر برنده شدنم به دستم نرسید حالا به من تعلق میگیره این وام یا خیر.....لطفا پاسخ دهید
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز- به احتمال زیاد مشکل از مخابرات بوده که پیامک نرسیده و در صورتیکه نام شما در سایت است وام به شما تعلق می گیرد
  • علی ۱۳۹۳/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۶
    0 1
    برنده مرحله 5 یعنی چی ....یعنی با این حساب اسفند میخوان بدن؟؟؟؟؟
    پاسخ سایت: دوست عزیز،در 5 مرحله پرداخت می شود.فاصله بین مراحل حداکثر یک ماه است. نظرات بازدیدکنندگان را ببینید.در آنجا توضیح داده شده است.
  • چشم انتظار ۱۳۹۳/۰۸/۱۲ - ۰۷:۲۳
    1 1
    با سلام و خسته نباشید اگه واریز از آبان شروع شده یعنی برنده های مرحله اول وامشون واریز شده؟ ما که مرحله دومیم از چندم آذر شروع میشه ؟ با تشک منتظر جواب هستم
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز-آن طور که خبرنگار ساعت 24 کسب اطلاع کرده فاصله بین پرداخت ها حداکثر یک ماه است.اگر قسط اول در آبان ماه بوده-قسط دوم حداکثر در آذرماه خواهد بود.
  • ۱۳۹۳/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۵
    2
    با سلام:من یک مسمری بگیر آموزش وپرورش هستم و اسمم در نتایج قرعه کشی اعلام شده ولی تا به جال پیامکی فرستاده نشده.....
    پاسخ سایت: دوست عزیز نتیج وام ضروری بازنشستگان در سایت سازمان بازنشستگی کشوری اعلام شده است و افراد می توانند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی شماره دفتر کل خود را وارد نموده و از نتایج مطلع شوند. آدرس سایت: WWW.CSPF.IR
  • گمشده ۱۳۹۳/۰۸/۱۳ - ۲۳:۵۱
    با عرض سلام و خسته نباشید من یک جواب رک و صریح میخام حالا که برنده مرحله دوم شدم یعنی چندم آذر پرداخت میشه خواهش میکنم جوا دقیقی بهم بدین رو این پول برنامه ریختم .بسیار از لطفتون ممنونم اجرتون با امام حسین فقط دقیق جوابمو بدید.
    پاسخ سایت: دوست عزیز اولین مرحله 6 آبان پرداخت شده است.طبق اطلاعاتی که خبرنگار ساعت 24 کسب کرده مرحله دوم حداکثر یک ماه بعد یعنی 6 آذر پرداخت خواهد شد.البته ممکن است بین 26 آبات نا 6 آذر نیز پرداخت شود.
  • حسین ابوحمزه ۱۳۹۳/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۴
    2
    از بانک صادرات که بودجه و پرداخت وام فوق را تقبل کرد کمال تشکر را داریم .
  • حسین ۱۳۹۳/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۸
    0 1
    با سلام میخواستم اطلاع بیدا کنم از زمان دقیق واریز مرحله سوم این وام ضروری .آخه میخوام برنامه ریزی کنم.؟
    پاسخ سایت: دوست عزیز،در انتهای مطلب لینک خبر جدید در این مورد قرار داده شده است.آن را بخوانید
  • رسول ۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۴
    1 2
    مرحله دوم وام ضروري بازنشتكان دقيقا چه روزي واريز مي شود
    پاسخ سایت: دوست عزیز لینکی در انتهای مطلب است.به آن مراجعه فرمایید.توضیح داده شده.خبر نگار ساعت 24 به دنبال این است که جدولی در این مورد تهیه کند
  • فرح الملوک شارعی ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ - ۱۷:۱۱
    1 2
    من یگ مستمری بگیر هستم با حقوق خیلی ناچیز تا بحال هیچ وامی به من تعلق نگرفته در صورتی که به بعضی مستمری بگیران دو بار وام تعلق کرفته لطفا رسیدگی کنید لا اقل بین کسانی قرعه کشی کنید که تا بحال وام نگرفته اند.
  • مهدی ۱۳۹۳/۰۸/۲۶ - ۲۳:۵۵
    0 1
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان زحمت کش ما برنده وام 2 میلیونی مرحله دوم شدیم اما در حال حاضر احتیاج بسیار زیادی به این پول داریم،پسرم در شرف ازدواجه و نیاز شدید به این وجه نقد داره.میترسم آیندش به خطر بیفته.چیکار کنیم به نظر شما؟
    پاسخ سایت: دوست عزیز-طبق قولی که مسوولان داده اند تا 6 آذر پرداخت می شود. انشالله ازدواج فرزندتان هم مبارک و بدون مشکل باشد
  • سینا ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۳
    0 1
    با سلام خدمت شما..دوست عزیز من امروز صبح با سازمان بازنشستگی تماس داشتم کارشناس به من جواب داد شمای که مرحله دوم هستید در اواخر اذر وام 2ملیون تومانی به شما پرداخت میشود لطفا اینقد بازنسشتهای بیچاره رو سر کار نذارید که تا 6 اذر پرداخت میشه.!!!.من حتم دارم که کسانی که مرحله 2 هستند حتی در دی ماه هم نباید چشم انتظار این پول باشن
    پاسخ سایت: دوست عزیز.سایت ساعت 24 نماینده سازمان بازنشستگی نیست که پاسخگوی تاخیر آنها باشد.فقط به به دلیل درخواست خوانندگان موضوع را پیگیری کرده و آز طرف آن سازمان به خبرنگار ساعت 24 گفه اند که مرحله اول 6 آبان است و مرحله بعدی 1 ماه بعد.اینکه به وعده ای که می دهند عمل کنند یا نه از اختیایرات ساعت 24 خارج استو
  • تهرانی فر ۱۳۹۳/۰۹/۰۳ - ۰۱:۰۵
    4 1
    باسلام من برنده وام مرحله چهارم شده ام خواهش میکنم زمان پرداخت آن را اعلا م کنید درضمن پرداخت تعجیل کنید
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز-طبق گفته مسوولان 6 بهمن
  • گیرنده وام ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۲
    3 1
    سلام بنده قبلا وام 400 هزار تومانی دریافت کرده بودم . الان هم در مرحله دوم وام ضروری ، 2 میلیون تومان دریافت کردم . خدا خیرشون بده .
    • ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۰
      1 0
      براتون اس ام اس اومد؟
      پاسخ سایت: دوست عزیز برای بعضی بازنشستگان محترم اس ام اس آنده البته به مبلغ 1600000 تومان. فردا پیگیری می شود.
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۸
    من برنده مرحله دوم هستم اما پولی به حسابم واریز نشده خواهشا پیگیری فرمایید
    پاسخ سایت: دوست عزیز برای بعضی بازنشستگان محترم اس ام اس آنده البته به مبلغ 1600000 تومان. فردا پیگیری می شود.
  • علی اکبرفدوی پور ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ - ۲۱:۳۲
    1 0
    وام دومیلیونی کی پرداخت میشود
    پاسخ سایت: کدام مرحله دوست عزیز؟
  • fivhl htjohvd ۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸
    اولویت دریافت وام اینجانب کی است
    پاسخ سایت: باید از سایت خود سازمان نگاه کنید دوست عزیز
    • ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۲
      2 0
      آنقدردروغ گفتند ازچوپان دروغگو هم بدترشدیدنمشود یک بار هم دروغ نگویید
  • حسین ۱۳۹۳/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۴
    سلام. با عرض خسته نباشید خدمت شما. من برنده مرحله دوم وام هستم. قرار بر این بود که آذر وام برای مرحله دوم واریز شود. زمان واریز چه تاریخی است. ممنون
    پاسخ سایت: دوست عزیز مرحله دوم 6 آذز بوده.اما آنهایی که دریافت نکرده اند 6 دی ماه
  • پروین فرهادپور ۱۳۹۳/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۵
    0 2
    بنده بلزنشسته فرهنگی هستم برنده مرحله سوم شدم ولی تا کنون برام اس نفرستادن و تاریخ درست واریز وام را نمی دانم لطف کنید راهنمایی فرمایید
    پاسخ سایت: دوست عزیز به احتمال زیاد 6 دی ماه ویا حداکثر 6 بهمن.البته با توجه به قولی که مسوولان داده اند
  • نیلوفر ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ - ۰۰:۳۸
    سلام،من یه سوال داشتم،میخواستم ببینم الان که 93/9/26 است زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگی تموم شده؟؟؟؟ اگه تموم شده زمان بندی بعدی برای ثبت نام وام کیه؟؟؟ لطفا جواب بدبد من خیلی دنبال جواب این سوال گشتم!! اولین باره که میخوام اقدام کنم بخاطر همین در جرین نیستم.
    پاسخ سایت: دوست عزیز زمان بعدی هنوز مشخص نیست
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۴
    0 1
    سلام من برنده وام این مرحله شدم ولی پولی به حساب ریخته نشده لطفا جواب بدید ممنون
    پاسخ سایت: احتمالا 6 دی دوست عزیز
  • سید ابوطالب تقوی ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۱
    سلام .سال 91 بازنشسته شدم همان سال برای وام ثبت نام کردم و تا الان خبری نشده به نظر میرسد این وام شوخی باشد.منتظر جواب ممنونم
    پاسخ سایت: دوست عزیز این وام به صورت قرعه کشی هست و به همه تعلق نگرفته است.
  • آزاده ۱۳۹۳/۰۹/۳۰ - ۰۱:۰۵
    2 0
    شما حقو ق هر ماه می چر خانی دور سر تان بعد آخرین شب که همه جا تعطیل و فردای آن روز یلدا است می دهید ممنون وام ما پیشکشتان حتما برای شما صر ف دارد که وام می دهید بخدا من یکی نمی خواهم عطا یتان را به لقا یتان بخشیدم
    • محمد ۱۳۹۳/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۲
      1 0
      کاملا با نظرتون موافقم گل گفتی
  • سلام من برنده مرحله دوم وام هستم تا كنون برام چيزى واريز نشده و پيامكى هم نيومده در صورتى كه همكار ديگرم كه اون هم برنده مرحله دوم بوده وامش رو گرفته و اولين قسط اون هم از همين ماه كم شده . مى خوام بدانم پرداختها به چه صورت هست اگر طبق حروف هم باش اسم همكارم اخر هست ولى گرفته لطفا پاسخ بدهيد
    پاسخ سایت: دوستانی که مرحله دوم هستند و 6 آذر وام را دریافت نکردند، 6 دی دریافت می کنند
  • ۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۰۳:۳۳
    اسمم جز برندگان بود ولی تا کنون پیامکی برایم نیامده چکار باید کنم؟
    پاسخ سایت: مرحله چندم؟
  • مارال ۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۲
    0 2
    بنده برنده مرحله سوم شدم ولی برام اس نیومده زمان واریز وام چه زمانی می باشد
    پاسخ سایت: احتمالا 6 دی و اگر 6 دی نشد 6 بهمن
  • فاطمه ۱۳۹۳/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۴
    سلام من برنده مرحله دوم هستم، پیامکی ارسال شده برام ک وام در تاریخ 6 آبان به حسابم واریز شده ولی من هیچ وامی دریافت نکردم ، لطفا کمکم کنید مرسی
    پاسخ سایت: احتمالا 6 دی پرداخت شود
  • farid ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۰
    1 0
    با سلام مبلغ وام خالص 2 میلیونه یا زیاده؟ اقساط ماهیانه چقدره؟ با تشکر
  • حسن حسنی ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۳
    0 3
    امروز 7 دی هست پس چراخبری از مرحله 3 نیست؟؟؟؟؟
  • سراج ۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۷
    0 1
    با سلام وام نوبت مرحله سوم كي پرداخت ميشود اگه نمي توانيد پرداخت كنيد چرا اميدوار مي كنيد
  • بازنشسته دلشکسته ۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۶
    من برنده مرحله سوم هستم .کم ما افراد پیر وناتوان را بازی بدین .دیگه از وقت بازی کردن ما گذشته. مارا مثل بچه گول نزنید. واقعا عیبه. از ماگذشته. چند صباحی دیگر نییستم وام را تا بهمن نرسیده واریز کنید ممنون میشم
  • زهرا حیدری کپورچالی ۱۳۹۳/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۲
    با سلام، بنده برنده مرحله4 قرعه کشی بوده ام . زمان دقیق واریز وام چه تاریخی می باشد. با تشکر
    پاسخ سایت: 6 بهمن طبق وعده مسوولان
  • منتظر ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵
    1 0
    سلام من بنده مرحله سوم شدم مطمین باشم بهمن واریز می شود ؟ ممنون
    پاسخ سایت: سلام-آن دوستانی که از مرحله 3 در دی ماه دریافت نکرده اند،طبق اطلاع خبرنگار ساعت 24 بهمن دریافت می کنند. 
  • شکر ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۲
    سلام عزیزانی که به سوالات ما پاسخ می دهید لطفا وام مرحله سوم را بهمن ماه به حسابمان واریز کنید خوشحال میشویم ممنون
  • سینا ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ - ۱۶:۲۴
    1 4
    مرحله سوم و چهارم پرداخت شده؟ مرحله پنجم از چه تاریخی شروع به واریز می شود؟
  • فاطمه حسنپور قوی فکر ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۳
    2 4
    با سلام وخسته نباشید خدمت دست اندر کاران محترم ، سئوالی داشتم درمورد پرداخت وام دو میلیون تومانی من تازه شنیده ام که به بازنشستگان وام دو میلیون تومانی می دهند آیا باید ثبت نام می کردم. دوباره کی ثبت نام خواهید کرد؟
  • امیر یوسفیان ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۵
    0 1
    سلام تاالان وام دریافت نکردم خواهشمندم که دراین مورد اقدام فرمایید امیریوسفیان
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۰
    1 0
    سلام من برنده مرحله سوم شدم ييامك امده ٦ /٨/ واريز شده به بانك صادرات كى واريز مى شود دقيقا
  • وحید ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰
    سلام. من برنده مرحله 5 شدم اما اسمس واسم نیومده.خواستم ببینم اگه برنده شدم زمان واریز ش کیه؟ با تشکر.
    پاسخ سایت: طبق وعده مسوولان 6 اسفند
  • عباس کریم نوری ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۴
    0 1
    باعرض سلام من عباس کریم نوری هستم درخواست من از وام همسرم توانایی راه رفتن نداردواین مشکل مربوط به کمرشان است وبرای درمان هزینه بایدشودومن این هزینه را ندارم.ازشمادرخواست وام ضروری دارم باتشکر
  • اعظم ۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰
    سلام. من برنده مرحله سوم وام بازنشستگی شدم و طبق گفته شما مبلغ وام مرحله سوم در دی ماه باید پرداخت میشد اما پرداخت نشده. اشکال از کجاست و چگونه باید پیگیری کنم؟
    پاسخ سایت: برخی از دوستان با تاخیر 1 ماهه دریافت می کنند اما باز هم پیگیر می شویم
  • ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲
    1 1
    خواهشا بگین مرحله 5 کدوم ماه میشه ممنون ا
    پاسخ سایت: پیگیری می شود
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۰
    سلام.امرو اوله بهمنه قراره ایشالا تا ۶ بهمن واریز بشه. دی ک واریز نشد واسه مرحله سومیا.بیچارها چقد منتظر بمونن,اگهوواریز نشه کجا تماس بگیرم پیگیر شم؟
    پاسخ سایت: پیگیری می کنم
  • zeynab ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۹
    سلام لطفا زمان ثبت نام جدید وام رو اعلام کنید سری قبل تا اومدیم ثبت نام کنیم گفتن تموم شده لطفا اطلاع بدید
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۵
    سلام.امروزم واریز نشد واسه مرحله سوم.این سومین باره که پیام میزارم.
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز-امروز حبرنگار ساعت 24 چندین بار تماس گرفته که موفق به صحبت با مسوول مربوطه نشده است.اما مجددا پیگیری می شود و خبر جدید در سایت اطلاع رسانی می شود
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۸
    سلام.امرو هم واریز نشد.طبق قولی ک دادن دیگه ایشالا باید واریز شه واسه مرحله سوم.چقد انتظار بکشن؟این سومین باره ک پیام میزارم.ایشالا ک همه مرحله سومیا پیام بزاریم ک واریز شده
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز-امروز حبرنگار ساعت 24 چندین بار تماس گرفته که موفق به صحبت با مسوول مربوطه نشده است.اما مجددا پیگیری می شود و خبر جدید در سایت اطلاع رسانی می شود
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۷
    ممنون از پیگیریتون.نیستن ک پاسخگو باشن.مردمو اذیت میکنن واسه ی مبلغ ناچیز.هرماه میگن ماه بعد.خبر رو تو نظرات میزارید یا صفحه اصلی؟بازم ممنون
    پاسخ سایت: سلام توی صفحه اصلی-در خبر های گذشته هم که بروید لینکش را می گذاریم
  • علی ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۹
    1 0
    آقا چرا وام مرحله 3 و نمیریزن؟ما با حساب ریختنش تا 6 بهمن دست مردم چک دادیم.
  • عطا مظفری مقدم ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۲
    1 1
    باسلام وعرض خسته نباشید اینجانب چندوقته برای دریافت وام ثبت نام کرده ام اماخبرب ازوام نیست
  • hadi ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۷
    2 0
    آقا پس این مرحله سوم چی شد؟ هر بار تماس گرفتم یه سری گفتن تا آخر دی پرداخت میشه . یه سری گفتن نهایتا 6 بهمن. امروز 6 بهمنه اما بازهم واریز نشد. ما روی این پول حساب کردیم
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز- خبرنگار ساعت 24 پیگیری کرد و در جواب می گویند برای تمام کسانی که تا این مرحله باید دریافت می کردند واربز شده است.اما دوستانی مثل شما دریافت نکرده اند و ما این مطلب را منتقل کردیم.
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۳
    1 1
    امروز ۶ شد بازم واریز نشد.ببخشید اونقد عصبانی هستم سلام یادم رفت.ما ک مرحله سومیم تا حالا ندادن خدا میدونه واسه مرحله هفت رو کی میدن.چقد وعده الکی.وقتی از عهدش بر نمیان چرا قول میدن.اصلا چرا ثبت نام میکنن.
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز- خبرنگار ساعت 24 پیگیری کرد و در جواب می گویند برای تمام کسانی که تا این مرحله باید دریافت می کردند واربز شده است.اما دوستانی مثل شما دریافت نکرده اند و ما این مطلب را منتقل کردیم.
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۶
    کجا تماس بگیریم؟؟؟؟؟؟؟بعده چن سال ثبت نام اسم مادرم در اومد اینم اینجوری
  • علی ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۱
    با سلام دوستان بازنشسته لطفا پاسخ بدید از برندگان مرحله 3 کسی تا حالا وام گرفته؟ اگه گرفته چه تاریخی ریختن به حساب؟ ما که مرحله 3 هستیم تا الان که 6 بهمنه پولی واریز نشده.
  • بیونام ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۴
    نه مادرمنم مرحله سوم هنوز واریز نشده.فکر نکنم واریز کنن.
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۹
    2 0
    دوستان باز نشسته خواسته بوديد هر كه وام مرحله سوم را در يافت كرده امروز درتاريخ 6/11/63 اطلاع دهد بله بنده امروز عصر وام مورد نظر را به حسابم واريز شد كه از دست اندر كاران كمال تشكر را دارم انشاا٠٠٠ به همين زودى براى شما هم واريز خواهد شد٠
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۴
    سلام.واسه ماهم واریز شد خلاصه.خداروشکر واقعا شادشون کردید
  • ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴
    دوستان وام مرحله 3 عصر 6 بهمن به حسابم واریز شد
  • فرزندبازنشسته ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۷
    باعرض سلام وخسته نباشید.پدر ومادر من هردو فرهنگی بازنشسته هستند.وبرنده مرحله سوم وام .متاسفان تابه امروز7بهمن هیچ خبری نیست....................شدیدا هم احتیاج داریم
  • گل محمدي ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۲
    باسلام وام مرحله سوم بعضي ها پرداخت شده بنده نوبت مرحله سوم هستم وام من چرا پرداخت نشده كي پرداخت مي شود.
  • مهتاب ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۷
    1 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران. این سایت . من برنده مرحله چهارم بودم از بس همه پیام ها شکایت و گله بود. دیگه کاملا مأیوس شده بودم. ولی الان در کمال ناباوری و غم و اندوه فراوان حسابم را کنترل کردم مبلغ کامل وام دیروز به حسابم ریخته شده .البته بدون هیچ گونه پیامکی. هدفم تشکر و اعلام یک خبر خوب بود که برندگان مراحل آتی بیخود نگران نباشند.درود بر بازنشستگان. یا علی مدد
    پاسخ سایت: سلام دوست عزیز- از اطلاع رسانی شما متشکرم. خبرنگار ساعت 24 همواره مسائل مربوط به بازنشستگان به خصوص این وام را پیگیری و اطلاع رسانی می کند. قطعا تمام بازنشستگان عزیز که برنده وام شده اند وام را دریافت خواهند کرد.فقط ممکن است با تاخیر.
  • خاتمی ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳
    0 1
    با سلام ،اسمم درسایت بعنوان برنده وام آمدهولی پولی به حسابم واریز نسده ،لطفا پیگیری نمایید ،با تشکر از مدیریت سایت
    پاسخ سایت: سلام مرحله چند هستید دوست عزیز؟
  • پروین فرهادپور ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۴
    با سلامم بندهه مرحله سوم بودم در 6 بهمن اس اومد که وامت واریز شده به بانک مراجعه کردم 2ملیون کامل در حسابم بود دست مسولین وخبرنگار ساعت 24 درد نکنه یک دنیا تشکر وسپاسگذارم خدا اجرتان بدهد
  • نظیف ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۵
    0 2
    با سلام نام من در مرحله پنجم قرار گرفته ولی اس ام اس برام نیامده آیا برایم واریز خواهد شد . چه زمانی ؟ممنون
    پاسخ سایت: 6 اسفند طبق قولی که مسوولان داده اند
  • ناهید ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۷
    با سلام من پارسال اذر ماه ثبت نام کردم برا وام ضروری ولی هیچ خبری نیست چ کنم؟؟لطفا راهنمایی کنید
  • عباس کریم نوری ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۰
    باعرض سلام وخسته نباشیدمن چندبار درخواست وام ضروری دادم لطفاً بادرخواست ماموافقت کنید باتشکر
  • مرادی ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۹
    با سلام برای پدر من اصلا وام ضروری ندادن و هیچوقت هم اسمش درنیومده پس ما باید چیکار کنیم لطفا راهنمای کنید برای اینکه بتونیم ما هم مشمول این وام بشیم چیکار کنیم؟
  • ۱۳۹۳/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۱
    0 1
    با سلام و خسته نباشید پدرم برای وام از اول مهر ماه میره بانک تا به امروز می گن بودجه اعلام نشده پس کی اعلام میشه
  • زهره باقری دوگاهه ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۲
    سلام من بازنشست وزارت بهداشت هستم تا الان وام نگرفتم اما احتیاج به وام ضروری دارم لطفا من هم داخل لیست وام قبول کنید منتظرم خبر بدین متشکرم
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۱
    1 0
    مرحله پنجم وام چه تاریخی پرداخت می شود؟
    پاسخ سایت: طبق وعده مسوولان 6 اسفند دوست عزیز
  • majid ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۲۱:۵۵
    برنده مرحله 4هستم هنوز به حسابم بول واریز نشده تورو خدا بیگیری کنید شب عید نیاز دارم
    پاسخ سایت: پیگیری شده است.طبق وعده مسوولان مرحله چهارمی ها که دریافت نکرده اند تا 6 اسفند دریافت می کنند
  • majid ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۴
    اقا امروز 3اسفند هنوز چیزی واریز نشده برای محله 4 تورو خدا بیگیری کنید
    پاسخ سایت: طبق وعده ای که داده اند 6 اسفند
  • عبدالقاسم قاضی زاده ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷
    باعرض سلام واحترام اینجانب تاکنون ازوام ۲میلیون تومانی استفاده نکرده ام لذا بنده رادراولویت قرارفرمایندمتشکرم؟
  • بی نام ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۱
    با سلام خواستم اطلاع بدم که وام دومیلیونی مرحله چهار امروز برای مادرم واریز شد، یکی از همکارا هم مرحله پنج بودن امروز براشون واریز شد....پس بقیه هم نگران نباشن برای همه واریز میشه
  • سینا ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۸
    واسه ما هم که مرحله پنجم بودیم دیروز صبح ۶ اسفند واریز شد
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۹
    سلام.واسه ما که مرحله پنج بودیم واریز نشده کی واریز میشه؟
    پاسخ سایت: دوستانی که از مرحله 5 دریافت نکرده اند 6 فروردین دریافت می کنند.طبق وعده مسوولان
  • بازنشسته ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۱
    با سلام پدر من برنده مرحله 5 وام است، اما در تاریخ 6 اسفند مبلغی به حسابش واریز نشد، لطفا دقیق بگوئید کی واریز می شود؟
    پاسخ سایت: برخی از دوستان مرحله 5 دربافت کرده اند.عزیزانی که دریافت نکرده اند،6 فروردین
  • پروین کهزادی ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۵
    با سلام وخسته نباشید من جز مرحله 5 وام هستم 6 اسفند هم گذشت اکنون 10اسفند است پس چرا از وام وپیامک خبری نیست خواهش میکنم جواب بدهید
    پاسخ سایت: سلام بعضی از دوستان مرحله 5 وام را دریافت کرده اند.عزیزانی که باقی مانده اند ماه بعد دریافت می کنند
  • هاوری ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۹
    بنده برنده مرحله چهار شده ام اما هنوز واریز نشده است لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ سایت: دوست عزیز بیشتر مرحله 4 به حسابشان واریز شده است.حساب خود راچک کنید.در صورت عدم واریز باید تا 6 ماه بعد منتظر باشید
  • سارا ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۱
    با سلام و خسته نباشی من برنده مرحله چهار شده ام اما خبری از واریزی نیست.برای همه واریز شده مال منچرا واریز نشده لطفا راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ سایت: دوست عزیز-اکثر مرحله 4 ها دریافت کرده اند.در صورتیکه واریز نشده باید تا ماه آینده صبر کنید
  • نادر ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۳
    0 1
    الویت پنجم هستم پس این کی برایم واریز می شود
  • نگین تاج رزمجویی ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴
    سلام و خسته نباشی:وام ضروری که ریختن بحساب وارد حساب مسدود بانک صادارات شده الان امکان بر گشت نداره از طریق استان شماره حساب جدید اقدام کردیم اکه تطف کنید قبل از عید بحساب جدید واریز کنید .با تشکر نگین تاج رزمجویی
  • زهرا ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۳
    سلام باعرض خسته نباشيد خدمت شما . من برنده مرحله چهارم وام هستم قراربود كه 6 بهمن واريز شود تاكنون واريز نشده است . مرحله چهار تمام نشده چرا مرحله 5 راپرداخت ميكنند مگر مرحله اي نيست
    پاسخ سایت: بله.ولی متاسفانه بی نظمی هایی در پرداخت مراحل ایجاد کرده اند
  • میلاد ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲
    من برنده مرحله پنجمم قول این دو میلیون رو دادم به کسی و جنس آوردم سال تموم شد ولی به حسابم واریز نشد نمیدونم چیکار کنم
  • بازنشسته ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۰
    با سلام مابقی مرحله 5 امروز 6 فروردین واریز شده است؟ با تشکر
  • محمد ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۱:۱۲
    مدت سه سال است ثبت نام نموده ام ولی تا کنون از دریافت وام خبری نیست.بازنشست سال ۸۴ میباشم.از کرمانشاه ناحیه ۲
  • امین پور ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۵
    0 1
    من بازنشسته هستم واصلا وامی نگرفته ام پس چرا راست نمیگید وفکر میکنید مردم قبول میکنند
  • موسوي ۱۳۹۴/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۸
    با سلام و خسته نباشيد توي خبرهاتون ميگيد همه باز نشستگان وام 2 ميليوني و گرفتن من سه سال باز نشت شدم و دو سال پيش براي وام ثبت نام كرده ام و همكارانم كه با هم باز نشت شديم وام گرفتن ولي هنوز من وامي دريافت نكردهام لطفا دروغ اطلاع رساني نكنيد
  • عقيل رمضاني ۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۴
    درجريان وام ضروري ام نيستم چه موقع واريز ميشودسايت خاصي بايدژيگيري كنم كه اصلا اسمم هست يانه؟
  • فاطمه ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۶
    0 1
    اسامی برندگان وام دومیلیونی را در کجا ببینیم من که نمیدانم برنده شده ام یا نه. وتا حال وام دریافت نکرده ام از کجا می گویید این وام را همه گرفته اند.
  • بابائی ۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۵
    با سلام و خسته نباشید بازشسته سال 90میباشم چندین ماه است که برای وام ضروری ثبت نام کردم هنوز خبری نیست با توجه به اینکه برا اولین بار میخواهم وام بگیرم ولی تو سایت که نگاه میکنم میبینم بعضی ها برا چندمین بار است که وام میگیرن این واقعا عدالت است
  • نورعلی ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۵
    آیا من برنده شدم و در کدام مرحله چون خیلی به این وام نیازززززز دارم مرسی
  • پورایران ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۰۸:۳۸
    0 0
    باسلام اسس در مرحله سوم وام مبباشد یعنی کی به حسابم واریز میشود...تشکر از اطلاع رسانی
  • مهیا ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲
    0 0
    سلام و عرض خسته نباشید.مرحله سوم وام ضروری بازنشستگان سال 94 کی پرداخت میشه؟ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
  • مهیا ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲
    0 0
    سلام و عرض خسته نباشید.مرحله سوم وام ضروری بازنشستگان سال 94 کی پرداخت میشه؟ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
  • سعیده ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۱
    0 0
    مرحله پنجم وام در سال 94 توی چه تاریخی واریز میشه؟ لطفا جواب بدید...نیاز دارم واقعا
  • علی ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۹
    0 0
    مرحله پنجموام سال 94 کی واریز میشود با تشکر
    پاسخ سایت: هنوز تاریخ آن اعلام نشده است
  • حبب ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۹
    0 0
    چرانظرات رانمینویسید
  • کتایون مجیدی ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۲:۱۳
    0 0
    وام 2000000 اعلام شده ولی 1800000 به حسابم واریز شده .لطفا پیگیری کنید .
  • 0 0
    به هرچه که باوردارید تابحال وام بازنشستکی نکرفته ام ولی در شرایط گنونی که مچبور شدم بول نزولی کرفتم سخت نیازمند این وام هستم لذا لله بخاطر عباس بن علی بن ابیطالب برای اولین بار دست مراهم بگیرید تا عدالت اجراشود که باعث خشنودی بروردکار عالمیان است . با احترام فراوان به همکاران زحمتکش خودم که حسن نیت دارند . اجرکم عند الله . ملتمس دعای شما هستم . به امید روزی که نیازمندی نباشد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
View My Stats