رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 32035

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

زمان دقیق پرداخت وام ضروری بازنشستگان به زودی اعلام می شود

ساعت 24-مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:از آنجایی که بانک صادرات تامین کننده منابع مالی پرداخت وام ضروری بازنشستگان است در فاصله بین دو واریز هر زمان که بانک مربوطه منابع لازم جهت واریز مجدد را فراهم کند وجه مورد نظر به حساب بازنشستگان عزیز واریز می شود.

زمان دقیق پرداخت  وام  ضروری بازنشستگان به زودی اعلام می شود
چندی پیش طبق اطلاع رسانی سایت ساعت 24 مبنی بر واریز مرحله اول وام ضروری بازنشستگان از تاریخ ۶ آبان ماه برای افرادی که در قرعه کشی صندوق بازنشستگی کشوری برنده مرحله اول شده بودند، با انبوهی از سوالات شهروندان رو به رو شدیم که از زمان دقیق واریز مراحل بعدی ،بی اطلاع بودند.
در همین رابطه،مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری به خبرنگار ساعت ۲۴ گفت :از آنجایی که بانک صادرات تامین کننده منابع مالی است در فاصله بین دو واریز هر زمان که بانک مربوطه منابع لازم جهت واریز مجدد را فراهم کند وجه مورد نظر به حساب بازنشستگان عزیز واریز می شود.وی هممچنین مدت زمان مورد نیاز بانک برای اعطای مرحله بعدی تسهیلات را یک ماه اعلام کرد.
بخشی زاده در پاسخ به پیشنهاد خبرنگار ساعت ۲۴ درباره تهیه فهرستی به منظور اعلام زمان نسبتا دقیق واریز وام و انتشار عمومی آن گفت:با مسوولان بانک صادرات وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم با همکاری بانک بتوانیم این جدول را فراهم کرده مشمولین تسهیلات را از زمان دریافت وام آگاه کنیم تا این عزیزان هم بتوانند برنامه ریزی دقیقی در این خصوص داشته باشند.
به گزارش سایت خبری تحلیلی ساعت ۲۴ امسال ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری دریافت میکنند .مبلغ این وام دو میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است که با اقساط ۳۶ ماهه در ۷ مرحله به حسابها واریز می‌شود.کل بودجه اختصاص داده شده برای این تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومان است.

با توجه به گلایه یکی از بینندگان ساعت ۲۴ مبنی بر عدم واریز وام ضرور ی مرحله اول علی رغم دریافت پیامک،خبر نگار ساعت ۲۴ این موضوع را پیگیر شد که می توانید نتیجه را در لینک زیر مشاهده کنید(93/8/21)
وام بازنشستگان باقی مانده از مرحله اول قرعه کشی آذر پرداخت می شود
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها