رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 32997

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

وام بازنشستگان باقی مانده از مرحله اول قرعه کشی آذر پرداخت می شود

ساعت 24-مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:افرادی که برنده مرحله اول قرعه کشی شده بودند و وجهی به حسابشان واریز نشده آذر ماه مبلغ مربوطه به حسابشان واریز میشود.

وام بازنشستگان باقی مانده از مرحله اول قرعه کشی آذر پرداخت می شود
مدت هاست که سایت خبری تحلیلی ساعت 24 بنا به وظیفه اطلاع رسانی که بر عهده دارد خبرهای مربوط به وام ضروری بازنشستگان را پیگیری کرده و تازه ترین اطلاعات را در اختیار این قشر زحمت کش و محجور جامعه قرار می دهد.
به تازگی دریافتیم عده ای از افرادی که برنده مرحله اول قرعه کشی شده بودند بر اساس زمان اعلام شده از سوی سازمان بازنشستگی کشوری یعنی در تاریخ 6 آبان وجهی به حسابشان واریز نشده است.خبرنگار ساعت 24 موضوع را پیگیری کرده و با مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفتگو کرد .
بخشی زاده در پاسخ گفت:برطبق برنامه ریزی صندوق بازنشستگی در نظر داشتیم در هر دوره 30 هزار نفر از بازنشستگان مشمول دریافت وام شوند اما بنابه شرایط و سازوکار نظام بانکداری این تعداد واریز برای بانک صادرات که مسولیت پرداخت این نوع از تسهیلات را بر عهده دارد میسر نشد. لذا فقط 28هزارو 500 نفر از مشمولان توانستند در تاریخ 6 آبان وجه مربوطه را دریافت کنند. وی در خصوص هزار و 500 نفری که در پیامک دریافتی برنده مرحله اول شده بودند اما در آبان ماه وام را دریافت نکرده اند گفت:این افراد به همراه برندگان مرحله دوم در آذر ماه منتظر دریافت وامشان باشند. لازم به ذکر است که مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان وعده داد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بانک صادرات به زودی فهرستی از زمانبندی دقیق واریز وام اعلام می شود تا مشمولان بتوانند از تاریخ دقیق دریافت وجه مربوطه مطلع شوند.
به گزارش ساعت 24 امسال ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری دریافت میکنند .مبلغ این وام دو میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است که با اقساط ۳۶ ماهه در ۷ مرحله به حسابها واریز می‌شود.کل بودجه اختصاص داده شده برای این تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومان است.

با توجه به نظرات بینندگان ساعت ۲۴ مبنی بر عدم دریافت وام،پیگیری مجدد توسط خبرنگار ساعت ۲۴ انجام شد که در خبر زیر می توانید بخوانید( ۵ بهمن ۹۳)
پرداخت وام به بازنشستگان کشوری طبق برنامه ادامه دارد

با توجه به نظرا ت خوانندگان ساعت ۲۴ مبنی بر پرداخت وام به مبلغ ۱.۶ میلیون تومان به جای ۲ میلون تومان ونیز درخواست جدول زمانبندی برای پرداخت ها ی بعدی خبرنگار ساعت ۲۴ اطلاعات جدیدی کسب کرد که در لینک زیر می توانید مشاهده کنید(۹/۹/۹۳)
تمام بازنشستگان وام ۲ میلیونی در یافت کرده اند
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها